រឿង " CEOបណ្ដូលចិត្ត " ភាគ១២

321 13 1
                                    

                   ភាគ:១២(លំហរ)

    ថ្ងៃរសៀលជ្រាលជ្រេនៅក្នុងចំការស្ពៃក្ដោបរបស់អ្នកស្រីស៊ុក លីសាជាមួយជេនអង្គុយក្រោមដើមឈើធំមួយជាប់និងភ្លឺស្រែស្ពៃរំពៃមើលទៅលើមេឃដែលមានផ្ទៃពណ៌ស្រលះចាំជាំងជះមកជាពន្លឺនៃថ្ងៃរៀបលិច! លីសាបានបែរមកចាប់ដៃរបស់ជេនហើយបាននិយាយទៅកាន់នាង...

    “  ជេន! ជេនមិនគិតថាបងគួរឲ្យធុញណាស់ទេហ៎? ”
    “  រឿងអ្វីលី? ” ជេនបានបែរមករកលីសា...
    “  អារបៀបថាបងតាមជេនគ្រប់ពេលនិងណា! នេះអូនមិនគិតថាបងរំខានទេហ៎? ” លីសាស្ញេញដាក់ជេន...
 
    ជេនងាកមុខចេញសម្លឹងទៅកាន់ព្រះអាទិត្យហើយនិយាយមកកាន់លីសា...

    “  ច្បាស់ជារំខានហើយ! ខឹងបំផុតពេលទៅរករឿងអូនដល់ក្រុមហ៊ុន! ”
    “  អាវ៎! នោះមកពីអូនគេចមុខបងពេកធ្វើអី? ” លីសារំកិលខ្លួនចូលទៅជិតជេន...
    “  ន៎ែលាលីសា! បងកុំមកធ្វើដូចខ្លួនឯងអស្ចារ្យអូនប្រាប់បងឲ្យហើយ! អូនជាមនុស្សមានទំនួលខុសត្រូវច្បាស់លាស់ក្នុងជីវិតណាស់ មិនមែនថាចង់គឺចង់តាមការសម្រេចចិត្តមួយឆាវនោះទេ..!  ”  ជេននិយាយដោយទោខ្លួនទៅក្រោយហើយខំកាយវិការមុខមាត់មកបញ្ជាក់លីសា...
    “  ចុះលូវម៉េចមិនច្បាស់ទៀតទៅ? ធ្វើជាទន់ជ្រាយធ្វើអី?  ”  លីសាក៏ទោទៅតាមជេន...

     ជេនរុញលីសាចេញហើយប្រញាប់ក្រោកឈរ...

    “  បើពេលនេះខ្ញុំចង់ចេញទៅក៏មិនខុសនោះដែរលាលីសា! ” ជេនពោលដូចជាធ្ងន់មកកាន់លីសា...
    “  ហើយកើតអីជេន? នេះបងគ្រាន់តែនិយាយលេងជាមួយអូនតើ!  ”  លីសាងើយមើលទៅជេនដែរកំពុងតែឈរ...
    “  តោះបានហើយឆាប់ទៅវិញ! ងងឹតឥលូវហើយ...”  ជេនមិនបានតបសំនួរលីសា ប៉ុន្តែបែរជាបបួលគេឲ្យទៅផ្ទះ ហើយគេក៏ដើរចេញទៅ...
    “  ន៎ែអូនមិនទាន់ឆ្លើយសំនួរបងទេ?  ” លីសាក្រោករត់ទៅចាប់ទាញ់ដៃជេនមកវិញ...
   
    ផាច់^! x6...

    “  យ៉ាគីមជេននីអូនទះបងទៀតហើយណា! ” លីសាទន្រ្ទាំជើងដាក់ជេន...
    “  យកដៃស្មោគក្រោគនាងចេញពីខ្ញុំទៅ! ” ជេនក្រវាសដៃលីសាចេញហើយសម្លក់មុខលីសាទាំងខឹង...
    “  ជេនអូនកើតអី?  ”  លីសាពោលទៅកាន់ជេនទាំងបង្ហាញទឹកមុខក្រៀមក្រំ...

⛱រឿង CEO បណ្ដូលចិត្ត 👑Where stories live. Discover now