Akşam olmuştur ve yarın okulun ilk günüdür.
Çantasını atarlı bir şekilde hazırlar.
Felix: of şu baş belası okul açıldı yine babaannem verilmemiş bir sözüm olsaydı gitmezdim. İdare edicez artık of .
Neyse yatıp uyuyayım da bir an önce o lanet ilk gün geçsin acayip tiplerle ilk gün falan.Yuna : yarın sabah okul var kim sabahın köründe kalkarki?
Sabah sabah okul olmasa olmuyor. Valla çıldırcam . ( Yatar)Sabah...
Alarm çalarFelix uykulu bir sesle alarmı kapatmaya çalışır.
Felix : of neeeYuna : yataktan kalktım çok uykusuzum .
Felix yataktan düşer
Felix: ah kahretsin ! Güne başlama şeklime bak lanet olsun off.Yüzünü yıkar .
Yuna : sabahın 7 sinde okul mu olur ya . Neyse hemen üstümü giyinip çıkmam lazım.
Günlük rutini bitirdikten sonra evden çıkar.
Yuna: birde otobüs bekliycez inş çabuk gelir .
Otobüse bindim ve okula varana kadar şarkı dinledim.
Felix giyinir ve evden çıkıp motoruna biner.
Yuna: şarkı dinleyince rahatlıyorum ve kendimi iyi hissediyorum.
Otobüsten iner ve okula doğru yürümeye başlar.
O sırada Felix okulun civarına yaklaşır. Hızlı ve umursamaz şekilde motorunu kullanır. Tüm arabalara makas atar okula varır . Herkes ona ilgili bir şekilde bakar. Dedikodu yaparlar iyi yönde.Yuna o sırada sınıfa girer .
Felix motorunu park eder, hoca sınıfa girer . Herkes ayaga kalkar.Hoca : günaydın çocuklar
Yuna: günaydın hocam.
yerine oturur Felix o sırada sınıfa girer...