Felix sınıfa girer
Hoca : neredesin sen ? İlk günden geç mi geliyorsun?Felix umursamaz bir şekilde saçlarıyla oynar.
Hoca: rahatlığa bak. Cevap versene!
Felix hocanın üstüne yürür ciddi bakışlarla.
Yuna içinden: bu nasıl rahatlık?
Felix: Bize büyüklerimize cevap verilmeyeceği söyleniyor. Şimdide cevap ki ver diyorsunuz? Komik
Hoca : Doğrudan müdürün odasına gidiyorsun!
Felix serserice güler ve saçlarını düzeltir.
Hoca : ne bekliyorsun?
Felix : biz sizin köleniz değiliz. Kendiniz gidip söyleyebilirsiniz. Yeni hocacık. ( Sırıtır )
Hoca : sen kafayı yemişsin.
Felix : teşekürler efendim doğru tespit.
Yuna : çocuk psikopat
Felix : ama daha fazla ayakta tutarsanız sizin için iyi şeyler olmayacak.
Emri vaki sevmem.Hoca : bu benim dersim. Ben ne dersem o olur. ( Güler)
Yuna dan: artık sinirlerim bozulmaya başlamıştı.
Felix : beni tanımıyorsun hocacık. Henüz yeni geldin ama bu gidişle gelmen ve gitmen bir olacak.
Yuna: artık yerine oturda ders işleyelim ha ne dersin?
Hoca Felix'e: müdürün odasına! ( diye bağırır.)
Felix yunayı umursamaz masaya vurur. Ciddi ve sinirli bir şekilde bakar.
Felix ( sert ses tonuyla) : kimsin sen haa? Senmi bize eğitim vericeksin? Kendini egitmeden birde.
Yanlış öğrenciyi seçtin hoca senin için kötü olacak.
Hoca: ne diyorsun be sen ( yerine oturur.)
Felix serseri bir şekilde oturur ve hocaya bakar.
Hoca: yeter bu rezilliği bitirmeye gidiyorum. Müdür sınıfa geldiğinde görürsün gününü. ( Hoca müdür çağırmaya gider.)
Nasıl ilerliyor bana belirtin. Bazı yerlerde olaylar pek anlaşılmıyor olabilir.