Taehyungtan <3
Selam ben Kim Taehyung..Küçük yaşta ailem gözümün önünde öldürüldü..Bu yüzden 16 yaşıma kadar yurtta yaşadım..Sonra devletin masraflarımı ödeyebileceği bir ev tuttum..Ve şuanda Hwarang Lisesinde 2. Sınıfı okuyorum..
...
Teneffüs zili çaldığında kantine gidip bir çilekli süt aldım ve masalardan birine oturdum..Kitabımı açtım ve okumaya başladım.Taki Jeon gelene kadar.
Jeon:Vay vay vay kimleri görüyorum? Bir adet okulun inek öğrencisi Kim taehyung
Suga:Değmez Jungkook..
Jungkook elimdeki çilekli sütü alıp üstüme döktü her yerim pembeydi!Hemen önüme Jimin atladı ve konuştu!
Jimin:Jeon Jungkook!
Jeon:Ta kendisi!
Jimin:Sen kendini ne zannediyorsun!?
Suga bunu duyar duymaz Jungkookun önüne geçti.
Suga:Bak küçüğüm biz normal erkeklere benzemeyiz..Şu anda şuradan kaybol
Ayağa kalkıp sugaya bir tane geçirdim..Tanrım bu eller napıyor!
Jeon:SEN!.?
Jungkook tam elini kaldırdığında jeonunda bir tane karnına geçirdim ..
Thv:Ne oldu Jeon?!
Bütün yemekhane bizi alkışlıyordu hemde ayakta!
Ben hemen yanlarından ayrılıp yürüdüğümde omzuma kolunu attı Jimin
Jimin:Çok havalıydı!!
Thv:Ehe sende!
Gülüşe gülüşe sınıfa çıktık jimin benim iki sıra arkamda suga ile oturuyordu onların önünde namjin vardı anaskmmmm biz Jungkokla..
Sınıftan çıkıp kabinlere geldim yetek tişörtümü çıkarıp üstüme geçirdim..Ama beyaz renk olduğu için iç gösteriyordu..
Sınıfa geri döndüm..Jeon yoktu oturup kafamıda sıraya koydum.Ve kulağıma kulaklığımı geçirdim..
Bogum:DERS BOŞĞĞĞ
Tüm sınıf:Yeğğğğ
Takmadım..Yanıma gelip jeon oturdu sikinde bile değildim..Bir saniye onun dudağı mı patlamış!Şimdi hapı yuttuk!
Sınıf sessizliğe büründü kimisi sınıftan çıktı bahçeye indi kimiside kütüphaneye gitti ama ben sınıfta kaldım..Hayla Jeon yanımda telefonuna bakıyordu kesin herkesin gitmesini bekliyor..Jimin yanıma yaklaşıp sordu..
Jm:Kanka ben bahçeye incem gelcen mi?
Thv:Yok
Bunu söylere jungkook gözlerime baktı ve sırıttı ne düşünüyor ya bu!zArdından yoongi konuştu..
Yoongi:Sen bahçeye iniyorsan bende iniyorum..
Jimin arkasını dönüp bir baktı yoongiye kaşları çatılı..
Jm:İyi gel ama peşimden değil.!
Jimin soğuk bir sesle bunu söyledikten sonra sınıfta tek kaldık Jeonla..
Bir kaç dakika sonra omzumda bir kafa hissettim..Bu jeon!?Evet meleklerim yeni serimiz umarım beğenirsiniz büyük ihtimal bu seri 5 bölümü geçecek <3