Sabah uyandımda kalkıp hızlıca duş aldım . Altıma hava sıcak olduğundan siyah kot şort giyindim üstümede beyaz bol bir sweet aldım sonra orada giyeceğim kıyafetleride çantama sıkıştırıp hemen elimi yüzümü tıkadım .. saçımada dağınık bir şekil verip parfüm sıktım.Saate baktığımda si- geç kalıyorum!? Çantamıda alıp hızlıca dış kapıya cıktım konverslerimi (nasıl yazıldığını bilmiyorum) giydim ve beklemeye başladım..Tanrım geç kalıcaktık ve hayla jeon ortada yoktu..
(5 dk sonra)
Sonunda evin yanına bir jip yanaştı ve camı açıldı ..
Jk:Gel hadi
Bi insan yüzüme bakar merhaba der ya odun
Hiç bir şey demeden arabaya bindim kemerimi taktım ve ellerimi bacağıma yerleştirdim..
Jeongguk'tan
Lanet olası gözlerim şu anda yola değil taehyungun bacağına bakıyor tanrım o nasıl pürüzsüz bir bacak..Resmen bir kıza bin basacak kadar ince ve zarifti..Uyuzuma mı yapıyor bilmem ama giydiği şort fazla kısaydı..Dalga geçiyor benimle..
Thv'den
Jungkook'un gözleri bacağımda olduğundan rahatsız olmuş ve biraz utanmıştım..Beni mi istiyordu?...Ben bunları düşünürken okula gelmiştik bile..Jungkook o damarlı parmaklarıyla tek eliyle o koca arabayı hiç zorlanmadan park etmişti..arabadan inip beraber otobüsün oraya gittik ..
Hoca:Çocuklar arabada yer kalmadı çok geciktiniz siz arabayla gelseniz olur mu peşimizden..
Jk:Tamam hocam sorun değil..
Hoca: hadi dikkatli olun..
Arabaya bindik kemerlerimizi bağladık ve yola çıktık ..
Kamp alanında;
Thv:Nereye kurucaz?
Jk:Gel şu derenin oraya gidelim..
Yürümeye başladığımızda karşımıza bir yükseklik çıktı..jungkook hemen atladı ama ben korktuğumdan inemedim..
Jk:Eee gelmiyor musun?
Thv:B-burası çok yüksek değil mi?
Jk:Tae benden 2 cm kısasın altı üstü ölmezsin..
Ben hayla korkuyla oraya doğru bakıyordum..
Jk:off of!
Jk:Gel tutucam korkma ..
Derin bir nefes aldım ve aşağıya atladım tam dengemi kaybederken jungkook belimden yakaladı ve tam dereye düşerken kendine doğru çekti.
Jk:İyi misin?
Thv:E-vet sağol..
Beni bırakmasını düşünürken o ise beni kucağına almıştı..
Thv:Jeonn!? İndir benii buraı çok yüksek..korkuyorum .
Jk:Korkma ben burdayım..
Ben hayla yere bakamadığımdan başımı jeonun göğüne koydum..
Jk:Ben burdayken sana kime zarar veremez taehyung..Seni kimseye vermem ..
Ben bu sözleri duyarken çoktan uyuya kalmıştım..
Jeondan
Taehyung göğsümde uyurken onu bir piknik örtüsüne yatırıp üstüne ceketimi örttüm .. Bende çadırı kurmaya başladım..Çadırı kurduktan sonra içine yorgan serdim, ve taehyungu yine kucağıma alarak çadıra yatırdım..sonra üstümü çıkarıp battaniyeyide ütümüze örttüm..
Yüzüne baktım..burnuna gözlerine dudaklarına...sonra aklım ona yaptığım zorbalıklar geldi..ben taehyunga nasıl acımamıştım...
Bu masum yüze nasıl kıymıştım? Bunları düşünürken pişmanlık yaşadığım için taehyunga sarıldım .. Ve gözümden biraz yaş geldi..Thv:J-jungkook neden ağlıyorsun?
Jk:Taehyung..Özür dilerim..
Thv:Ne neden? Noldu..
Jk:Sana yaşattığım onca şey için özür dilerim..
Başımı onu göğsüne koydum..
Thv:Jungkook ..
Jk:E-efendim..?
Thv:Seni seviyorum
Kollarını belime doladı ve şöyle dedi..
Jk:Seni seviyorum Jeon Taehyung...
Merhaba çiçeklerim!! Bayadır hikaye atmıyordum aslında yazıyordum ama sonra geri siliyordum ... Umarım beğenirsiniz oylarınız için sağolun...
Sınır..
2 oy..