1 Rész
Amikor el szívtam az utolsó cocot, már nem láttam jól. A nevem Gergő. 17 vagyok és Pécs közelében lakom. Most egy házi buliban végeztem Dávidnál. Monjuk úgy elég sok minden történt. De megláttalam a tökély bájosságát. Csak őt figyeltem mintha az enyém lenne. Az elmém inkább nem mondom most mit rajzolt le. Viszont felé vettem az irányt és bátorságot gyűjtve megszólítottam. Amire még életemben nem volt merszem.
-Szia Niki jó a buli? Kiváncsiskodtam.
-Szia. Honnan ismersz? Amúgy igen. Mosolyogta el magát.
-Az ilyen gyönyörű lánynak, mint te mindenki ismeri a nevét. Mosolyog.
-Hát én nem tudom a te neved szóval?...
-Ó bocsi Gergő vagyok. Kezet nyújt.
-Örülök hogy tudunk beszélni. Nevet majd kezet ráz vele.
-Én is örülök. Mondtam egy mosolyal a végén.
- És hogy telt eddig az estéd?
-Hát őszintén most nagyon jól. Megláttalak és felrobbantottad a bulit.
-Okés de én hamarosan megyek aludni szóval jobb lenne ha el köszönnénk vagy nem?
-Minden tiszteletem a tiéd.
-Akkor még össze futunk.
-Remélem. Adott egy puszit majd el indult sörért.
-Várj! Megfogta a kezét.
-Igen? Néztem rá kíváncsian.
-Gyere be velem a konyhába.
-Okés de mit szeretnél? Érdekelődtem majd be mentem utána a konyhába.
Főzött egy kávét. - Ezt idd meg utána jobb lessz.
-Rendben köszi. Bele ittam.
Nevet. - Cukrot nem kérsz? Tejet nem találtam pedig csak úgy szeretem de mindegy.
-Máris beléd zúgtam asszem. Nevettem.
Nevet. - Jo vicc volt. Finom volt a kávé?
-A legjobb amit valaha ittam. Akkor nem tartalak fel és köszönöm a kávét.
-Jobban vagy??
-Egy picit. Most ki kísérhetlek?
-Hova?
-Haza te kis cukorfalat. Fogtam meg a kezét es ki vezettem az udvarra.
-Itt lakom. Nevetett.
-De hisz ez nem a te lakásid vagy melette laksz?
-Az enyém is részben. El indult vissza.
-Várj! Forditottam magam felé.
-Csak szeretném meg köszönni hogy az este véget boldoggá tetted a számomra. Örültem hogy találkoztunk. Ölelte meg majd el indultam az úton.-Öhm nem segítsek?
-Megoldom, nem lakom messze téged meg nehogy el kapjon valami medve. Tereltem a szót.
Beült az autóba.
-Gyere haza viszlek. Mosolygott rám.-Tündér vagy el fogadom az ajánlatot.
Beszálltam az autóba majd el is aludtam.Be takarta majd rakott zenét.
Reggel egy autóban eszméletlen rá hogy ott vagyok nem messze az otthonomtól. De ki autója is ez?
Basszus a tegnap estéből csak kis képkockák jönnek elő. Ez csak nem Niki autója. Jo reggelt magamnak a kiszemeltem autójából. Sóhajtottam fel. Niki nincs itt gondolom bent aludt.
Nem csodálom én se maradtam volna itt egy cocossal. Ki szálltam és nagy meglepetésemre ott ült a lépcsőn.-Jo reggelt. Nevetett egyet. Kmo
-Nem suliban kéne lenned?-Neked is. Sohajtottam.
-Úgy látom igen kéne de az első órát mar le késtem. Na es neked? Mosolyogtam rá.-Nem nekem ma nincs suli. Gyere be reggelizni és zuhanyozz le. A ruhát oda tettem a fürdőbe utána el viszlek a suliba.
-Honnan van neked tőlem ruhád? Niki mi van rajtam?
Magamra néztem.
-Talán majd ah köszi a kevésségeid de most haza kell mennem.
Vontam fel a szemöldököm.
-Imádlak a tegnap esti dolog miatt. Nézd itt van Denis majd ő el visz haza. Ez nem a lányok dolga.-Rendben. Fel ült a biciklire és el ment.
-Baszki. Suttogtam