3.BÖLÜM

52 11 14
                                    

Duvara yaslanmış, başımı dizlerimin üstüne koymuş ağlıyordum. Neler olmuştu bu 2 günde böyle. Birini bekliyordum, bir söz bekliyordum. "Mill kalk ayağa hadi" duyduğum sesle hemen başımı kaldırdım. Bu doktordu. Hemen ayağa kalktım. Ağzından çıkacak her kelimeye şuan muhtaçtım.

"Onlar iyileşti değil mi? Beni bırakmazlar onlar. Bana söz verdiler." Doktor bir şey söylemedi. Daha çok çıldırıyordum, daha çok ağlıyordum. Onu yavaşça ittim. "Bir şey söylesene, lütfen bir şey söyle" Yine bir şey demedi onu daha sert ittim. Güvenlik benim doktoru ittiğimi görünce koşarak yanıma geldi, beni tuttu. "Cevap ver! Bana cevap vermek zorundasın!" Diye bağırıyordum. Sonra 2 kelime söyledi. Beni yine yaşatmadı o iki kelime. Güvenlikten kurtulup yine duvara yaslandım, dizlerimi kendime doğru çektim. Hıçkırarak ağlıyordum. Doktor tek bir şey söyleyip gitti.

"Başınız sağ olsun"

Birden uyandım. Gördüğüm bu rüya bana 14. Yaşımı hatırlatıyordu. Neden yaşadığım şeyleri rüyamda görüyordum. Yoruldum. Yastıktan başımı kaldırdım. Su içmek için mutfağa gittim. Bardağa su doldurdum. Saat erkendi o yüzden film izleme kararı aldım. Televizyondan komedi filmi açtım ve izlemeye başladım.

Filmin yarısında birden televizyon ve ışıklar açılıp kapanmaya başladı. Hemen ayağa kalkıp iksinide kapattım. İlk defa böyle oluyordu. Bunu aldırış etmeden giyinmeye gittim. Giyindikten sonra kulaklığımı alıp müzik ararken ben çoktan yürüyordum. Sibel Bilgiç'in alışamadım şarkısını açıp yürüdüm. Okula ulaştığımda kasvetli ve soğuk hava yüzüme çarpıyordu. Okula doğru yürürken arkamdan biri bana seslenince arkama baktım. Bartu koşarak yanıma geldi.

"Günaydın Mill, ne haber?" dedi neşeli sesiyle. "Günaydın, iyiyim sen" hemen cevap verdi." ilk dersten matematik yazılısı var nasıl olmalıyım sence" o konuşurken kızların yanına doğru yürüdük. "Sen çalıştın mı Mill? Biz hiç çalışmadık."

"Aslında benim matematiğim iyi, yani daha dersin başlamasına 30 dk var. Size anlatabilirim." Dedim. Bir anda dördü ayağa kalktı. "E hadi o zaman girl" dedi Bartu ve önümüze geçerek yürüdü. Gülümsedim. Sınıfa girdiğimizde herkes oturmuş ders çalışıyordu. Birden Mine hepsine bağırdı.

"Arkadaşlar bizi sınava Mill çalıştıracak." Hemen ona baktım ben sadece onları çalıştiracaktım. Hemen biri atladı. "Aa gerçekten mi? O zaman hemen başlayalım." Dedi o zaman inkar edemeyeceğimi anladım ve tahtaya çıkarak anlatmaya başladım.

25 dakikanın sonunda bitirdiğimde rahat bir nefes alarak yerime oturdum. "Ayy ben anladım." Diye bir ses duyduğumda mutlu oldum. Herkes birden "bende bende" demeye başladı. "Teşekkür ederiz Mill" dedi Deniz.

"Rica ederim kısa sürdü zaten. " dedim ve hemen önüme döndüm. "Aslında teneffüste tanışabiliriz. Önceki hareketimizden dolayı özür dileriz" dedi biri. "Tamam olur" dedikten hemen sonra hoca gelip kağıtları dağıttı. Sorular benim anlattığım gibiydi. Bence sınıf yüksek bir puan alirdi. Hepimiz sınavı bitirmiş bahçeye iniyorduk.

"Varya kesin yüz alıcam he" dedi Bartu yanıma gelerek. Hepimiz ayni yere oturduk. Adını bilmediğim biri konuşmaya başladı." Ben Mila" Gülümsedim. Sonra herkes teker teker isimlerini söyledi. Şule, mert, Ayşe, Efe, Kuzey, Ege, Anıl ve Alya son bir kişi kalmıştı. Onuda zaten tanıyorsunuz. "Bende-" demişti ki ben tamamladım. "Deniz" Bana gülümsedi. "Hafızan kuvetliymiş."

"Tanıştığıma memnun oldum. Bende Mill." Dedikten sonra Bartu konuşmaya başladı. "Ayy ne sıkıcısınız" bana bakarak "yürü kız sınıfa gidelim bu suratsızlarla aynı yerde kalmak istemiyorum" dedi ve koluma girdi. "Bartu kaşınma" dedi Ege. Bartu ona baktı ve yürümeye başladık. Sınıfa geldik. Ve karşımızda hocayı gördük. "Hocam ders başladı mı?" Dedim. Hoca "Hayır ama sizin bir sonraki dersinize girecek öğretmenler burada değil. 2 ders sonra gidebilirsiniz çocuklar. Ha bu arada sınav notlarınız burada. Görüşürüz." Dedi ve gitti. Ben Bartu çığlık atıyorduk.

"Hele şükür ya" Diğerleri sınıfa girdiklerinde bizi görünce ne yapıyorsunuz bakışı attılar. Bartu açıkladı.
Tüm sınıf yerine oturdu. İki ders sıkıcı geçsede geçip gitti. "oh be gidebiliriz" dedi Şule. Hepimiz çıkacakken bir çocuk koşarak yanımıza geldi.

"Millet ne kapı ne pencere hiç bir yer açılmıyor.

🦋🦋🦋🦋🦋

• Bölüm nasıldı? Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.
• Oy vermeyi unutmayın!!
• Beni tiktoktan takip edebilir. Düsünceleri yazabilirsiniz.

Tiktok: nazkoba0

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mahkum öl!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin