7 Մաս

22 0 0
                                    

Սի: Ես Չիմինի ընկերուհին եմ մենք արդեն 2 տարի ա միասին ենք 😏😌իսկ դու ով ես?
Հջ:Պարզա...արդեն կարևոր չի թե ես ով եմ,հաջողություն սուրճի համարել շաաատ մերսի Պակ Չիմին )
Չ:Հեջին սպասի..
~Հեջինը գնաց տուն,լոգանք ընդունեց և որոշեց որ պետք ա մոռանա Չիմինին և ինչը որ կապված է նրա հետ բայց շատ դժվար կլինի քանի որ Հեջինը սովորում է դեռ և Չիմինը նրա դասղեկն է...
~Առավոտ 7:45~
Հեջինը եկավ դասի հանդիպեց Սուջրիին և նրանք գնացին դասարան..
Սու:Հեջին մի տեսակ ես ինչա եղել?
Հջ:Սու ամեն ինչ նորմալա ,ուղղակի լավ չեմ քնել
Սու:Լավ էլի Հեջին,ում ում բայց ինձ չես կարա խաբես ասա տեսնեմ ինչա եղել!
Հջ:Չիմինը խաբել ա ինձ,ինքը ընկերուհի ուներ ու իրանք արդեն 2 տարի ա ինչ միասին են 😕
Սու:Վաայ՜🤦🏼‍♀️,դե լավ մի նեղվի ուրեմն ինքը արժանի չի քեզ մի մտածի ու փորցի մոռանաս իրան..դու լավին ես արժանի հավատա☺️կգա էն մեկը ով քեզ կսիրի շատ ու միշտ..
Հջ:Հուսով եմ,դե հա ես որոշել եմ որ պիտի մոռանամ իրան ու էլ անգամ չեմ շբվելու հետը..
~Դասը սկսվեց ու հիմա Չիմինի դասն էր~
Չ:Բարև ձեզ! Էսօր թեմատիկ տեստ ենք գրում Սուջրի արի բաժանի թեստերը!
~Մենք սկսեցինք գրել ու Չիմինը նայում էր Հեջինին առանց աչքը թարթելու..անցավ 15 րոպե վերջացրեցին թեստերը հանձնեցին զանգը տվեց բոլորը հավաքվեցին որ գնան բայց Չիմինը կանգնեցրեց Հեջինին և կանչեց
Չ:Կիմ Հեջին արի ինձ մոտ
Հջ:լսում եմ-սառը պատասխանեց նա
Չ:Հեջին խնդրում եմ կներես ինձ,էտ աղջիկը իմ հետ կապ չունի ազնիվ խոսք կուզես երդվեմ որ հավատաս խնդրում եմ...
Հջ:Չիմին! Ես պիտի մտածեմ..
Չ:Հասկացա..լավ կարող ես գնալ սպասում եմ պատասխանիտ🙂
Հջ:լավ ! Հաջողություն.
~Այսօր դասերը անցան շատ դժվար ամեն մի դասից թեմատիկ էինք գրում.Գնացի տուն ու ընկա մտածմունքների մեջ,արդյոք կարելի ա ներել ու տալ ևս մեկ շանս Չիմինին բայց որոշեցի ներեմ իրան որովհետև դեռ սիրում եմ նրան ու մինչ զանգելս գնացի փոխվեցի եկա խոհանոց հաց դրեցի նստեցի և ուզեցի զանգել ու դուռը զանգ տվեցին...

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Nov 18, 2022 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Իմ դասղեկ Պակ Չիմինը եվ Կիմ Թեհյոնը🤭😍Место, где живут истории. Откройте их для себя