Sabahtan beri yan yalıya taşınan kişilerin gürültüsünden bunalmıştım zor bela uyuttuğum oğluşum Halitcan'ın bu gürültüden uyanıp ağlamaya başlamasıyla sinirlerime hâkim olamadım yan yalıyı basmaya gittim.
Yıldız: Alo alo birisi buraya baksın.
Kumru: Sende kimsin kapımın önünde neden bağırıyorsun.
Yıldız: Bana baksana sen, neden bu kadar gürültü yapıyorsun senin yüzünden oğlumun uykusu bölündü.
Doğan: Kumru kiminle tartışıyorsun?
Kumru: Gel baba gel yan yalının delisi evi bastı onunla uğraşıyorum.
Yıldız: Sen bana deli diyemezsin hem suçlu hem de güçlü polise seni şikayet edeceğim.
Doğan: Hanımefendi sorunlu musunuz siz?
Yıldız: Bakın beyefendi sizin gürültünüz yüzünden oğlumun uykusu bölündü
Doğan: Tamam haklısınız ama siz de biraz anlayış gösterin sonuçta eve yeni taşınıyoruz gürültünün olması çok normal 1 - 2 saat evinizin camını, kapısını kapatsanız gürültüyü duymazsınız ya da kulaklık falan takın bu kadar abartıp evi basmanız da hiç doğru değil.
Kumru: baba uğraşma kadın deli deli.
Yıldız: Siz görürsünüz polisi aramazsam bana da Yıldız demesinler.
Doğan: Aman arasan ara, kızım gel biz içeri girelim buranın havası bozuldu.
Yıldız, eve gelir evin içinde deli dana gibi dolanıp durur.
Asuman: kızım delirdin mi? Evim içinde neden dolanıp duruyorsun.
Yıldız: Yan yalıya taşınan komşuları boğmak istiyorum. Gürültüleri beynimi kemiriyor. Telefonum nerde şunları bir polise ihbar edim.
Asuman: Kızım sana geldiler mi? Bu gürültüden bir şey olmaz adamlar eşya taşıyorlar eve, bu gürültü normal ay Yıldız sakın bana gidip onlarla tartıştın deme.
Yıldız: Aynen öyle yaptım gittim tartıştım ama havamı aldım geldim.
Asuman: Aman ilk günden bizi rezil mi ettin komşulara?
Yıldız: Ya ben neden rezil oluyormuşum oğlum, onların gürültüsüne uyandı.
Asuman: Aman abart abart, sen yan komşularla kavga ederken çocuk tekrar uyudu ama şimdi senin yüzünden tekrar uyanacak bir sus be kızım. Hem şu telefonu da ver polisi arayıp iyice bizi rezil edeceksin.
Yıldız: Tamam tamam Asuman reis sen sinirlenme ben şirkete gidiyorum imzalamam gereken bir iki belge var.
Yıldız, şirkete geçince Asuman yeni komşuları yakından tanımak için yan yalıya geçer.
Asuman: Merhaba hayırlı olsun.
Kumru: Aha bir deli daha geliyor, baba yol yakınken geri mi gitsek?
Doğan: Kumru bir sus. Doğan, Asuman'a bakıp teşekkür ederim efendim acaba sizde mi gürültüden rahatsız olup geldiniz işimiz az kaldı.
Asuman: Yok efendim ben sizden özür dilemek için gelmiştim. Bizim deli kız sizi birazcık rahatsız etmiş kusuruna bakmayın.
Kumru: Ya biliyordum işte o kızın deli olduğunu,
Doğan: Yok önemli değil hem haklı bir sebebi var. Bizim gürültümüz yüzünden çocuk uykusundan uyanmış.
Asuman: Aman bizim kız abartmayi sever çocuk uyandı ama sonra tekrar uyudu. Neyse size kolay gelsin bir şeye ihtiyacınız olursa kapımız her zaman size açık der ve Asuman evine gider.
Kumru: Allah'tan bu kadın aklı başında çıktı.
Doğan: Gülümser ben şimdi yeni şirkete gidiyorum sende dışarı çık gez dolaş burayı Çetin halleder. Akşamda yemeği dışarda yiyelim.
Kumru: Tamam baba.
Doğan, Argun şirketin yeni ortağı olmuştur. Ve şirkete gider. Yıldız ile Doğan şirkette karşılaşır.
Doğan: Yine mi sen? Ne oldu benimle tartışmak için buraya kadar mı geldin?
Yıldız: Manyak mısın? Sen kardeşim ben seni niye takip edim şirketime geldim hem sen buraya nasıl girdin güvenlik nerede bu adamı derhal şirketten atın.
Ender: Yıldız, sen ne yapıyorsun Doğan bey şirketin yeni ortağı.
Yıldız: şey gerçekten mi? Özgür dilerim Doğan Bey.
Doğan: Yani şimdi bu şirkette sende mi çalışıyorsun karabasan gibi hayatıma çöktün resmen, yan yalı da sen varsın şirkette de sen varsın.
Yıldız: Ay kardeşim asıl sen karabasan gibi girdin hayatıma, yan yalıya taşındın şirkete de ortak olarak girdin.
Ender: Neyse artık tartışmayı bırakın da toplantı odasına geçelim öncelikle Doğan Bey, hayırlı olsun şirketimizi sectiğiniz için asla pişman olmayacaksınız.
Doğan: Yıldız'a yandan bir bakış atıp içinden hiç sanmıyorum şimdiden buraya geldiğim için pişman oldum der şirkette imzalar atılır ve resmi olarak Doğan Yıldırım, Argun Şirketin ortağı olur.
Bölüm Sonu