Asuman: Pes artık Yıldız, yan yalıdaki komşu şimdi bizim şirketin ortağı yani ben doğru mu duydum?
Yıldız: Evet anne, malesef doğru duydun.
Asuman: Ay Yıldız, burada rezil olmak seni kesmedi gittin şirkette de adamla kavga ettin yani.
Yıldız: Ya anne ben nereden bilecektim şirketin ortağının yan komşu olacağını ya ama ya.
Asuman: Umarım bundan sonra kendini rezil edecek bir şeyler yapmazsın Yıldız.
Kumru / Doğan
Kumru: Ay inanmıyorum o deli komşu, senin ortak olduğun şirketin diğer ortağı öyle mi?
Doğan: Malesef malesef öyle! O kadını, şirkette görünce bir şok geçirdim. Beni şirkete kadar takip etti sandım orada da tartıştık.
Kumru: Baba yol yakınken acaba Fransa'ya geri mi dönsek? Ben sessiz sakin bir hayat yaşamaya alışkınım burada bu kadın varken sessiz sakin bir hayat zor gibi olacak. Baksana ilk günden kadın, resmen içimdeki yaşama sevincini öldürdü.
Doğan: Kumru, o kadar da değil abartma, kadını görmezden gel.
Kumru: Baba hadi ben görmezden geldim de sen ne yapacaksın baba, o deliyle aynı şirkette çalışacaksın görmezden gelmek istersen bile kadın illa seninle kavga edecek bir şeyler bulur.
Doğan: Keşke tek derdimiz o kadın olsaydı. Ama şuan başımızda daha büyük bir bela var. Handan buraya gelmiş.
Kumru: Ne! Ya o kadından nefret ediyorum. Ruh hastası kadın başımıza bela oldu.
Doğan: Merak etme seni rahatsız edemez yine parasız kaldığı için gelmiştir.
Kumru: Öyle bir kadın keşke benim hiç annem olmasaydı.
Doğan: Zaman nasıl geçmiş anlamadım Çetin de aradı ev hazırmış, o güzel suratını asmada eve geçelim.
Kumru: İyi ki sen benim babamsın. Kumru , Doğan'a sarılır ve eve geçerler.
Asuman / Yıldız
Asuman ve Yıldız balkonda otururlarken o sırada yan komşuların eve geldiğini görürler.
Yıldız: Bendeki huzur da buraya kadarmış neyse buranın havası bozuldu. Anne ben oğluşumun yanına gidiyorum.
Asuman; Kız Yıldız sessiz ol ayıp olacak komşulara.
Yıldız: Hayırdır anne sende de bir komşu aşkı başladı. Umarım aklından o şeytanî fikirlerinden biri geçmiyordur.
Asuman: Sus uzatma da gir içeri.
Yıldız: Emredersiniz Asuman başkan.
Asuman: İyi akşamlar efendim oh nihayet taşınma işi bitmiş.
Kumru: Sağolun efendim evet evet taşınma işi bitti. Size de iyi akşamlar. Kızı deli anası da meraklı.
Doğan: Kumru, sus kadın duyacak
Kumru: Tamam ya ben odamdayım.
Argun Şirketi
Doğan: Şirket hakkında ufak bir araştırma yaptım malûm şirketin durumu ortada son iki senede giderleriniz artmış ama kazancınızda bir artış yok.
Yıldız: Doğan Bey, araştırma yapacağınıza gelip bize sorsaydıniz şirketin durumu hakkında size bilgi verirdik. Şirketin durumun kötü olduğunu biz de biliyoruz. Zaten bu yüzden şirketin yarı hissesini size verdik.
Doğan: Yıldız hanım, bir şirketi yönetmeyi becerememişsin şirket batmak üzere yani şirket yönetmek yetenek işi, zeka işi her insan şirket yönetemez.
Ender: Biraz sakin olsanız. Tartışacak bir durum yok.
Yıldız: Ender, Doğan Bey normal konuşmaz adam tartışmak için fırsat kollar.
Doğan: Ne yani tek sorun bende mi? Sana ne demeli evimi bastın sonra şirkette olay çıkarttın. Kumru'nun dediği gibi delisin bu şirketin yönetici sensen şirketin batması normal yani. Ama yok suç bende neden Ender'in teklifini kabul edip geldiysem şirketi kurtarmak için gelmiştim aman ya batarsa batsın şirket. Sen daha bir şirket yönetemiyorsun ama maşallah sendeki o çene de hiç kimse de yok.
Ender: Doğan, sakinleşene kadar istersen şirketten uzaklaş, ben buraları sen gelene kadar hallederim. Doğan, şirketten çıkınca Yıldız, Ender'e bakıp.
Yıldız: Şirketi kurtarmak için bulduğun adam da bu mu Ender?
Ender: Yıldız, sen hiç konuşma ya nasıl becerdin dünyanın en sakin insanıydı. Doğan, adamı delirttin.
Yıldız: Ha suç benim oldu öyle mi? Ender, adam zaten deli deli.
Ender: Bana bak ne yapıyorsan yap adamı tekrardan buraya getir özür mü dilersin, ayaklarına mı kapanırsın bilmiyorum ama Doğan, buraya gelecek şirketi kurtarabilecek tek kişi o.
Yıldız: Of abartma onun gibi şirketi kurtaracak çok adam buluruz.
Ender: Ya Kerim gibi olsun şirketi kurtaracak diye şirkete soktun adam şirketi soyup gitti. Biz sanırım Halit'in ahını aldık. İşimiz gücümüz rast gitmiyor.
Yıldız: Ender Hanım, sizin tuzunuz kuru kocanız avukat her türlü senin yanında olur.
Ender: Merak etme onu da hallettim şirketin avukatı olmayı kabul etti.
Yıldız: Tamam da şu Doğan, işini sen halletsen adamla yan yana gelince biz tartışacak bir şeyler buluruz. Doğan işi sende.
Ender: Tamam tamam ama bir şartla kabul ederim.
Yıldız: Söyle bakalım Ender'im ne şartın varsa kabul.
Ender: Halitcan'la Kaya birlikte vakit geçirsinler.
Yıldız: Hey oğlumu kötü emellerine alet etme.
Doğan / Çetin
Doğan: Çetin, Kumru'yla kalabileceğimiz başka bir ev bul o yalı da kalmak istemiyorum.
Çetin: Ama efendim o evi size zor bulmuştum şimdi tekrardan ev bulma işi zaman alır.
Doğan: Tamam ama biran önce şu deliden kurtulmak istiyorum. Kumru haklı insanın yaşama sevincini öldürür bu kadın....
Bölüm Sonu