ერთ დღეს ბავშვთა სახლში 9რი ბიჭი შემოიყვანეს. ჯეონ ჯონგქუქი და კიმ თეჰიონი .ისინი საუკეთესო მეგობრები იყვნენ მაგრამ 2 კვირაში ისინი სხვადასხვა მდიდარმა ოჯახებმა იშვილეს.
გავიდა 20 წელი.
თაეს ჰყავდა ნახევარძმა პაკ ჯიმინი.
თაე 30 წლის შემდეგ:პაკ ჯიმინი
ასევე ქუქისაც ჰყავდა ნახევარ ძმა კიმსეომ ჯინი.
ქუქი 20 წლის შემდეგ:ჯინი.
ჯინი და ჯიმინი ბავშვობის მეგობრები არიან და ერთ კოლეჯში სწავლობენ. ასევე თაეც და ქუქიც ბავშვობის მეგობრები არიან მაგრამ მათ ვინაობა არ იციან.
თაეს და ქუქის შეხვედრა .
ქუქი დერეფანში მოდიოდა როგორც ყოველთვის თავი ტელეფონშე ჩარგული ხელში ცხელი ყავით ის თაეს დაეჯახება და ყავას გადაასხამს.
თაე ფოვ:
ოჰჰ...
ქუქი ფოვ:
მე..მე..მართლა არ მი....
ავტორი ფოვ.
ქუქიმ და თაემ ერთმანეთს რომ შეხედეს თავი სიზმარში ეგონათ ისეთი ლამაზები იყვნენ მათი ნახევარძმების გარდა სხვა ასეთი არ ეგულებოდათ.
თაე ფოვ:
კარგი არაუშავს და ერთმანეთს სადმე ხომ არ შევხვედრივართ?
ქუქი ფოვ:
არვიცი შეიძლება.
მალევე დერეფანში ჯინი და ჯიმინი მოდიოდნენ თაეს და ქუქის თავზე დაადგნენ
თაემ და ქუქიმ ერთად თქვეს.
თქვენ აქ რა გინდათ შენ მას იცნობ?
ჯინი და ჯიმინი.
კი რათქმაუნდა.
ჯიმინმა დაიწყო.
ჯინ ეს ჩემი ნახევარ ძმაა კიმ თეჰიონი, თაე ეს ჩემი მეგობარია კიმ სოქ ჯინი ქუქის ნახევარ ძმა , ეს კი ქუქია ჯინის ნახევარძმა.
ჯინმა და ჯიმინმა წავიდნენ თაე და ქუქი ფიქრობდნენ და ვერაფრით იხსენებდნენ ვინ ვინ იყო მაგრამ მეორე დღეს თაემ ჯიმინს ქუქის ტელეფონის ნომერი გამოართვა დანიშნეს შეხვედრის ადგილი მივიდნენ ორივე და დაიწყეს......
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ეს ჩემი პირველი ფიკოა და იმედია მოგეწონებათ გაგრძელება იქნება.
YOU ARE READING
გაცნობის დროს შეხვედრა
Actionეს ამბავი ორ ბიჭზეა რომელიც ბავშვთა სახლში დამეგობრდება და 20 წლის განშორების შემდეგ პოვიან ერთმანეთს