Ciekawostki

9 0 0
                                    

Historia Plamki to stworzona przeze mnie komiks o historii mojej OC 

A oto kilka ciekawostek o nim-

-Prolog nie miał scenariusza a był tworzony na bieżąco, odnowiony prolog również nie będzie mieć scenariusza bo dzieje się w nim to samo co w starym prologu po prostu będzie mieć więcej stron.

-Obecna wersja komiksu to trzecia wersja tego komiksu, którą została stworzona, ale poprzednie wersje nie została uwzględniona w świetle dziennego.

-A tak ogólnie do czwarta(Piąta jeśli liczyć początkowy pomysłów, szósta jeśli liczyć to że obecnie przerysowuje komiks) wersja tej historii i druga opublikowana 

-te pierwsza wersja można znaleźć tutaj: https://samequizy.pl/historia-plamki-1/ (Ale nie polecam bo nie jest dobrze napisana historia )

A tutaj macie ułożone chronologicznie wszystkie wersje historii Plamki-

-Początkowy pomysł(nie był zbyt rozbudowany, opowiadał historię z perspektywy Wilczego ogona[dawnego najlepszego przyjaciela Plamki, później wojownik klanu Burzy]w tym pomyśle Wilczy ogon czy też Kitek[imię wilczego ogona jako pieszczoszka dwunożnych] i Plamka są najlepszymi przyjaciółmi i po tym jak Wilczy ogon wraca do życia zaczyna on szukać tego gdzie jest plamka i co się z nią stało.

-Opowiadanie na samych quizach(można przeczytać- https://samequizy.pl/historia-plamki-1/ ale nie polecam bo ma wiele dziur logicznych, i jest źle napisany bo to było jedno z pierwszych napisanych przeze mnie opowiadań, nie ma w nim Pianki[ Się Plamki] bo jeszcze nie istniała)

-Historia Plamki komik(pierwszy komiks o historii Plamki nie był dobrym komiksem bo był wiernym odwzorowaniem opowiadania na SamychQuizach miał zaledwie 4 strony)

-Historia Plamki Komiks V2-(Drugi komiks tym razem oparty na początkowym pomyśle ale zamiast Wilczego ogona była Pianka[Siostra plamki ]było on rysowany na kartkach,historia zaszła dość daleko, ale nigdy nie został opublikowany ani ukończona )

-Historia Plamki Komiks V3-(trzeci Komiks o historii Plamki,to ten co został tutaj opublikowany)

-Historia Plamki V3.2(przerysowanie komiksu,nie wiem czy po tym jak przerysuje istniejące strony to będę jeszcze kontynuować komiks)


Historia Plamki-DodatkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz