Stage name: Sydney
Birth name: Lee Sung-Hyun
Date of birth: 25. February 2002
Position: Singer, keyboardist, maknae
Height: 164 cm
MBTI: INFP~ Je posledním členem, co se připojil 18. Prosince 2022
~ Umí i na kytaru, ale podle Harina bylo kytaristů už moc, tak se naučila na keyboard.
~ Je Cyova sestřenice.
~ Je si nejblíž s Dongmyeongem.
~ Naposledy Cyu viděla ve svých třinácti letech.
~ Poslouchá Stray kids, The Rose, Red velvet a Ateez.
~ Její role model je Cya. Hodně ji inspiroval a byl to on, kdo ji naučil na kytaru.
~ Má ráda žlutou a bílou barvu.
~ Na svůj youtube kanál nahrává covery.Cya Pohl.
Ležel jsem na své posteli a poslouchal hudbu. ,,Žiješ?" Zeptal se někdo a já se s cuknutím dostal zpátky do reality. ,,Ugh co se děje?" Mžoural jsem nad slunečním světlem co mi šlo do pokoje. ,,Jen se ptám jestli jsi v pohodě..." Zakroutil očima Dongmyeong. ,,Proč bych nebyl?" Zatáhl jsem záclony a ztlumil hudbu. ,,Vypadal jsi jako když jsi byl ve velkých depresích." Smál se. ,,No a-- Já a deprese? Lol ne." Zamračil jsem se. ,,Máš jít do obýváku." Řekl a odešel. Chvíli jsem tam seděl a koukal do blba. Pak jsem se sebral a šel za ním. ,,Spal jsi?" Zeptal se Yonghoon co seděl u stolu a něco psal na notebooku. ,,Ne..." Zavrtěl jsem hlavou. ,,Proč jsem měl přijít?" Zeptal jsem se ho a on zaklapl notebook. ,,Zapoměl jsi?" Zasmál se. O čem to mluví? ,,Dnes má přece Sydney narozeniny!" Přišel Dongmyeong. Huh? Kdo je Sydney? ,,Teda- Sung-Hyun." Protočil panenky Myeong. Proboha. Zapoměl jsem na ni!Dnes je 25. Února! Moje sestřenice má narozeniny!
,,Jaktože to víte?" Zeptal jsem se překvapeně. ,,Jednou nám to říkala." Usmál se Yonghoon. ,,Vy jste jí volali?!" Zarazil jsem se. ,,No spíš ona volala nám. Chtěla tě vidět ale byl jsi pryč. Pak jsme začali rozebírat tyhle věci... Bylo to tak před rokem...." Pokrčil rameny Myeong. ,,Tak jí zavoláme." Rozhodl Yonghoon. Otevřel zase notebook. ,,Volaaam!" Křikl přes celý dům a zapnul videohovor. ,,Komuu?" Ozvalo se z vedlejšího pokoje. ,,Prostě přijď." Řekl Myeong. Přišel Harin i Kanghyun. Chvíli to volalo než to Hyun zvedla. Byl jsem lehce nervózní. Fakt dlouho jsem ji neviděl. ,,Děje se něco, Hoon?" Řekla a posadila se k jejímu stolu. ,,No víš dneska máš ty narozeniny, tak jsme ti chtěli popřát!" Řekl a všichni se nahrnuli do záběru kamery. ,,Jee ahoj." Usmála se. Pomalu jsem se do záběru namáčkl též. ,,Všechno nejlepší Hyun." Usmál jsem se a ona též. ,,Díky Giuk." Podepřela si hlavu. ,,Woah dlouho jsem tě neviděl." Prohlédnul jsem si ji. ,,Jste si hrozně podobní!" Řekl Myeong. ,,Že jo!" Přiznal to Harin. ,,Víš o té kytaře co jsem dostala k jedenáctým narozeninám?" Zeptala se. Kývnul jsem. Byla to její první kytara na kterou jsem ji naučil. Byla zeleno-bílá. ,,Pořád ji mám!" Usmála se a ukázala ji. ,,Woah." Vydal se sebe Yonghoon. ,,Už 9 let." Řekl překvapeně Kanghyun. ,,Zahraj něco!" Řekl Yonghoon. Hyun vzala kytaru do ruky a zahrála kousek skladby od The Rose. Tuhle jsem ji naučil přes videohovor. Dohrála a všichni začali tleskat. ,,Beauty and the beast!" Řekl Kanghyun. ,,Jojo." Usmála se Hyun a odložila kytaru. ,,Máš fakt talent." Řekl Harin. ,,Aw díky." Usmála se. Všichni začali zpívat narozeninovou píseň. Hyun se smála. ,,Všechno nejlepšííí!!" Křikl Myeong. ,,Děkuju." Usmála se. ,,Hyun! Pojď sem!" Ozvalo se z dálky. ,,Ugh už budu muset jít." Řekla a rozloučila se. ,,Tak ahoj! A děkuju!" Řekla a zavěsila. Beze slova jsem se narovnal. 'Tak rychle vyrostla. Ani nevím kolik jí je' říkal jsem si v duchu. Šel jsem do pokoje a přemýšlel o tom. Přejížděl jsem si tu událost pořád dokola.
,,Už 9 let."
Kanghyun tohle říkal!
Moment....
Mé sestřenici je už 20 let?!