op vakantie met beste vriendin

1.8K 5 2
                                    

Na een drukke periode, moet ik altijd even tijd voor mezelf hebben. Soms ga ik op vakantie, met een vriendin of alleen, en soms is een boek lezen in de tuin al voldoende. Het is winter in Nederland, dus ik besloot om samen met mijn beste vriendin, Roos, een weekje er tussenuit te gaan. Omdat zij aan de andere kant van Nederland woont, ontmoeten we  elkaar op Schiphol. We zien elkaar niet zo vaak, maar er hangt altijd een bepaalde spanning tussen ons. Dit heb ik mijn man niet verteld, zodat hij geen rare gedachtes zou krijgen over deze reis. 

Als ik in de rij ga staan bij de bagage drop-off, zie ik haar aankomen. Ik zwaai en voel meteen weer een gevoel in mijn buik, wat ik dus altijd heb. We omhelzen elkaar en geven elkaar een kus op de wang. We zijn een beetje laat, dus we lopen meteen naar de gate. De vlucht duurt 3 uurtjes naar het prachtige Portugal. 

In ons hotel aangekomen, met één bed, ga ik meteen douchen. Ik had alles geboekt en had erop gelet dat tussen de slaap- en badkamer glas zat. Ik liep de badkamer in en begon me verleidelijk uit te kleden, niet te opvallend natuurlijk. Ik was ondertussen best geil, want ik had al lang geen seks gehad, dus ik wou best graag vingeren. Dit durfde ik dan weer niet door dat glas. Toen ik klaar was met douchen, was het glas beslagen. Ik had dus makkelijk kunnen vingeren... Ik liep de badkamer uit en Roos was zich net aan het omkleden. Ze stond daar in haar roze, kanten string met haar mooie ronde billen. Ik probeerde niet te kijken, maar dat lukte gewoon niet. Ik besloot een beetje een privé vraag te stellen. Eigenlijk was ik ook heel benieuwd naar haar seksleven etc. Ik vroeg wanneer ze voor het laatst seks had gehad en hoe vaak ze het deed met haar man. Ze antwoordde dat ze minstens 3x per week seks had en dat ze deze week dus echt moest afkicken. Ze vroeg ook of ik het erg vond als ze zich in het zelfde bed, 's nachts bijv., zou vingeren. Ik werd hier super geil van en zei dat ik dat helemaal iet erg zou vinden. Ze moest lachen en ging ook even douchen. Ik kon me niet meer inhouden en begon over mijn clitoris te wrijven. Even vergeten dat die 'muur' van glas was. De badkamer deur ging weer open. Roos stond opeens naast me. Ik deed alsof ik iets anders aan het doen was, maar werd helemaal rood. We hebben elkaar natuurlijk wel al in ondergoed gezien, maar dit keer was het toch anders. 

Uiteindelijk ging Roos douchen en daarna gingen we de stad in voor het avondeten. Mijn slipje doordrong zich met nattigheid. Toen we waren uitgegeten, gaf ik aan naar ons hotel te willen gaan. Ik was best moe, maar eigenlijk moest ik gewoon vingeren. Ik ging in bed liggen, maar Roos kwam plots ook in bed liggen, wat niet heel gek was maar gewoon niet aan gedacht. Ik begon een gesprek dat ik nu best zin had in seks met mijn man, omdat ik heel erg geil was en daar was ze het mee eens. Ze trok de dekens van zich af en zo kon ik haar heerlijke poesje zien. Mijn hand gleed naar mijne. Roos hield me tegen en begon op me te zitten. Zonder dat ik het door had, videobelde ik verongeluk mijn man. Hij zat aan de eettafel met onze kinderen. Roos en ik waren intussen aan het scharen en ik gilde het uit. Zo lekker vond ik het. Mijn man, met kinderen dus, nam op en zag hoe heerlijk in aan het neuken was. 

spannende verhaaltjesWhere stories live. Discover now