destroy everyone

15 3 0
                                    

İzukunun gözünden*
Bir bardan çıkıyorduk. Ellerimiz kanlı idi. Her zamanki gibi bir kaç gereksiz insanı öldürüp kahramanların dikkatini çekmiştik.
T- gitmemiz gerekiyor.
U- bu kadar erken mi?
T- bugün onlar ile buluşacağız unuttun mu?
U- haa,öyle desene!
Herkes hızla arabaya bindi.
Geride kalıp kahramanlara baktım. Gözümün önüne kacchanin ölü bedeni geldiğinde hızla kahramanlardan birinin kafasına bomba atıp çekildim.
T- hadi!
- geliyorum
H- sonunda!
Hızla arabaya atladım. Todoroki-kun ise arabayı sürmek ile meşgul idi.
- oda neydi?!
T- kahramanlar peşimizdeler.
- lanet olsun,onları oyalayacağım!
H- ha, asla olmaz!
U- toga-chan'a katılıyorum.
K- yakalanırsan‽
- bize gereken burada değildi. Daha büyüklerini öldürürsem.
- adımızı "1 numara" duyar değil mi?!
Todoroki-kun bana bir düğme uzattı. Ah bunu biliyorum. Birşey olursa beni bulmalarını sağlayacak.
T- Al bunu,hadi git.
- tamamdır.
Hızla arabadan atladım.
-Hey kahramanlar!
(Kahramanlar tokoyami ve tsuyu)
(H=tokoyami)
(A=tsuyu)
- kahramanlık öğrenciler,ha?
H- darkshadow yakala!
3. Kişi anlatımı
İzuku hızla tokoyami"nin boyun kısmına vurdu. Tokoyami yavaşça yere düşerken, Tsuyu hızla saldırıya geçiyor. Ama herkesin bir ölüm günü vardır değil mi? Bu iki çocuğun bugün. İzuku midoriya tarafından öldürülecekler... Tsuyu hızla tokoyam'nin yanına düşüyor kafasından akan kan... İzuku durmuyor elindeki bıçakla ikisininde kalbini çıkartıp,bir poşete koyuyor. Kim bilebilirdi bu kadar erken öleceklerini,ha? İzuku ise ikisininde cesedini alıp polise gidiyor...
P- Bunu sen mi yaptın‽
- evet ben yaptım.
Hızla onu alıp sorgulama odasına götürüyorlar.
Birkaç dakika sonunda,bir hoca ve birkaç öğrenci içeri giriyor.
?- tek bir sorum var onlara bunu neden yaptın...!
-kim olduğunu bilmiyorum o yüzden senle konuşmak gibi bir niyetim yok!
?- aramızdan kimi tanıyorsun ki..?
- ah.. izukunun parmağı hızla aiwaza shouta'ya kaydı, onu!
A- ne istiyorsun?
- herkes gibi intikam?
A- küstah...
- duyamadım?
- saçıma daha önce baktınız mı?
P- neden?
- oh,anladım birazdan hepiniz öleceksiniz!
A- ne diyor bu‽ Arayın şunun saçını!
- artık çok geç, aşağı bakarken
Hızla yükselen buz ile herkes korkmuş idi. İzuku ise hızla kelepcelerden kurtulmuş, arkadaşlarına doğru adım atıyordiki eraser head onu hızla durdurdu. Hızla onu üstünden attan İzuku hızla urarakanin yanına kaydı.
?- uraraka!
U- oh kaminari-kun.
K- onu yakala lütfen!
U- neden arkadaşlarıma ihanet edeyim!
K- ne..?!
Gülen kızın arkasından çıkan yılanlar hızla hocaya ve öğrencilere saldırırken.
Hızla koşmaya başlayan kaminari onları yakalamaya çalıştı. Ama üstüne atlayan yılan hizla onu sokup hızla kırmızı saçlı çocuğun yanına döndü. Tüm yılanlar hızla ona dönerken. Bir yılan (kral kobra) hızla kaminari'nin cesedini kuyruğuna dolayıp onu efendisinin önüne attı. Yarı saçlı çocuk bedeni alıp bir poşete sardı.
T- diğerleri nerede! Diye bağırdı yarı aacli çocuk.
E- buradalar!
- gidelim.
Zaman atlaması
Hızla kırmızı bir ormana dalan 15 kişi
Tigerstar- hadi ama size bir süprizim var diyorum! Özellikle sana izuku
Z- biz buradan gideceğiz. Gelin.
Poşetlerin hışırtısı hızla sola doğru devam ederken, metalletrin birbirine çarpımı sağa doğru gitti.
Tigerstar-hadi gel
Hızla girdikleri yerde arkası dönük bir sarışın oturuyor ve bir kızla oynuyordu.
---------------------------
Uzun zamandır yoktum, merak eden olduysa ölmedim.

we live to dieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin