Come on darling, come on baby

10 2 0
                                    

*Katsuki 11 aylık şuan*
-Sence ne zaman konuşacak? Diye hizmetkârına sordu
- 1 kaç güne kalmaz konuşur efendim.
-Ilk ne diyecek?
- tabiki anne diyecektir efendim.
- kendi aşkı için onu satan kadının ismini  söylüyor?!
- onun yeni annesi sizsiniz efendim.
- ha doğru onun annesi benim!
- babam nerde derse ona ne diyeceğim?!
- bunları düşünmek için fazla erken efendim.
- haklısın
Kitsune odadan hızla çıkıp minik çocuğun odasına geldi. Çocuğa gülümsedi. O sırada çocuk ağzını açıp
- an... ne.
Dedi. Kitsune sevinçten resmen uçuyordu bayılmak üzereydi.
- ANNE DEDİ. 2 KOÇ FALAN KESEK NE DURUYORSUNUZ?!
Hizmetkarlar hızla koşuşmaya başladı. Oradan oraya koşuyorlardı. Kitsune ilk defa bu kadar mutluydu. Hizmetkarlar onu ilk defa böyle görüyordu. Küçük çocuk biraz geç konuşmuştu. O yüzden kitsune epeyce korkmuş idi.
* KATSUKI 2 YAŞINA BASARKEN*
- iyi ki doğdun!
Kitsune odadan oraya koşturuyor çocuğu eğlendiriyordu. Çocuk mutlu gibiydi kitsune bir çocuğa vu kadar bağlanacağını düşünmemişti. Kapı yavaşça açıldı. Kitsunenin karışında bir kaplan ve bir leopard durmaktaydı.
- tigerstar ne olduda geldin?...
Kaplam sessiz kaldı. Ama sessizlik uzun sürmedi kaplan konuşmaya başladı.
- bir oğlun var doğru değil mi?...
Kitsune sessiz kaldı. Tigerstar'a karşı Her zaman bir şeyler beslemişti... tepkisi onun için önemliydi. Ama ne olursa olsun bu çocuk onun varisi olacaktı maalesef başka bir seçeneğe sahip değildi.
- Evet, bir anneyim.
- 1000 asır sonra anne olman çok güzel. Eşin çok şanslı onu kıskanabilirim.
- bunu iltifat olarak alacağım. Ve bir eşe sahip değilim
- tek gecelik bir ilişkiden mi?
- hayır! O benim kanımı taşıyor bu doğru ama onu ben doğurmadım.
- oh yani bir anlaşma sayesinde.
- evet
Leoparın arkasında saklanan tatlı yeşil bir leopard görmemle olayı anlamıştım.
- katsuki'nin de arkadaşa ihtiyacı vardı.
Kaplam güldü. Küçük leopardi kucağına aldı. Ve onu fırlatıp havada tutmaya başladı.
- güneş ile bir ilgisi var mı?
- evet,var maalesef.
- ama aynı zamanda doğa ilede bir ilgisi var.
Normaldi,böyle bir çocuğun dünyayı değiştireceğine herkes inanırdı. Peki kim bu çocuğun düşmanı olacaktı? Katsuki Bakugou benim oğlum. Ay ve güneş birbirlerine hep düşman oldu. Tigerstar benim küçüklük arkadaşımdı onun için öldüm... fakat ateş beni tekrar yarattı. Kahverengi saçlarım bembeyaz oldu. Ateşin ilkeleri benim... O insanlara korku veren efsanevi 12 kuyruk bana aitti. 9 kuyrukluyu yenip onun ismini alan bendim  ayın efendisi olacak kadar kan döken bendim. Hepsi nedendi? Onun ile düşman olacaksam nedendi? Herşeyi onun için yaptığım halde kötü oldum o ise yüceltildi neden o? Ay'ın yüzlerce efendisi oldu fakat en tehlikelisi bendim. Dünyada Kimse suç işleyemezdi. Sebebi bendim. Biri ölürse 1,2 ay, ay doğudan doğardı. Insanlar onlara işkence günü derdi. Peki güneş o neydi? Onu bu kadar yüce olarak tanıyan insanlar neden ondan korkardı? Neden ona dua ederlerdi? Onun ondan farkı neydi? Tek farkı ışık saçmaktı başka bir farkı yoktu!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

destroy the sunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin