Intru pe usa , vreau sa ajung mai repede in camera fara sa dau nas in nas cu mama.Oh nu !Prea tarziu,tocmai coboara scarile . Acum urmeaza intrebarea nemuritoare "Si , cum a fost azi ?".
-Hei , cum a fost azi ?
Uneori tind sa cred ca ma intreaba doar din bun simt nu ca iar pasa vreun pic de fiica ei cea ciudata.
-De ce mai intrebi daca stii deja raspunsul?
-Nu-mi raspunde cu o intrebare, Iris!
Inspir adanc si spun:
-A fost o zi normala , mai pe scurt a fost bine.
-Bine, scumpa mea!spune ea cu un zambet tamp pe fata.
Insfarsit am ajuns in locul meu de mediatatie , sanctuarul meu linistit, CAMERA MEA unica si privata, asta pana cand intra mama care se roaga de mine sa ii imprumut rochiile mele de club . S-a schimbat mult dupa ce s-a recasatorit cu un milionar rus , dupa parerea mea un om cam dubios. Revenind la camera mea, mica mea camera, frumos mobilata , cu un pat , un televizor, un dulap incapator cam toate lucrurile care le gasesti in camera unui adolescent obisnuit . Un singur detaliu iese in evidenta ... peretii plini de postere cu OZN-uri , extraterestrii, articole din ziare sau reviste despre vizitele extraterestre , portaluri spre alte dimensiuni , experimentele secrete ale rusilor ,acum nu prea secrete,si multe alte ciudatenii . Nu am fost niciodata tipul de fata care sa fie indragostita de o vedeta pop si sa imi umplu peretii camerei cu postere cu el . Cata risipa de hartie!!
Eram pierduta in gandurile mele cand la un moment dat se deschide usa .
-Iris , ce faci? Ou ... te uiti pe pereti ... ca intotdeauna.Vroiam sa te anunt ca eu si Sasha iesim in seara asta la restaurant . Ne intoarcem in jur de ora unsprezece . Sa fii cuminte !
-Voi fi . Distractie placuta !
Nici nu termin bine de zis si aud cum usa de la intrare se inchide . Urmeaza o alta noapte plictisitoare , si o voi petrece singura singurica.
CITEȘTI
Dragoste interstelara
RandomBuna!V-ati simtit vreodata neintelesi , diferiti, dati la o parte pentru ca ati avut o idee diferita fata de a celorlalti? Ei bine dragi "ciudati" bun venit in clubul meu si al lui Iris(personajul principal) o fata de 17 ani care a avut norocul in c...