Capitolul II

26 0 0
                                    


                              -primele ore-

     Sa va descriu primele ore din primele mele zile de liceu in intr-un cuvant ? Pai cuvantul potrivit ar fii .. BLESTEM ! Si o sa  vedeti de ce zic asta.

     Ziua mea normala incepe asa: ma trezesc , ma duc la baie , imi fac un dus sa fiu fresh sa ma iubeasca femeile , si astept sa-mi creasca parul, insa intre timp stau la calculator si ma joc un joc ( League of Legends, sunt un maniac la jocurilor strategice BUNE ) pana cand ceasul imi arata ora in care trebuie sa imi misc corpul de amant parasit catre scumpa mea scoala, nu vrea s-o cumpere nimeni ? o dau gratis ! plec , merg , pasesc , respir ( uneori) si din pacate pentru mine nu ma loveste nici o masina , si intr-un final ajung teafar si nesanatos la scoala, unde din nou trebuie sa-mi revad mirifici coechipieri , partea buna insa incepe acum.

    Ajung in scoala, intru-n clasa , nu fac doi pasi ca o aud pe "ciucalata mea" cum imi racaie noada timpanului : "Andreiiii , esti nesimtit?" in momentul ala mi-am zis :"Asta ori e pe ciclu ori e atat de sarita incat vrea sa ii dau una sa ii dobor biscuitii de pe raft" insa am tacut si am intrebat-o : "Pai de ce ? Ce-am facut ? " eu gandindu-ma ca poate i-am omorat bunica , i-am violat cainele este unul din motivele pentru care ma face nesimtit , insa ce imi zice aceasta Kat DeLuna : "Treci pe langa mine si nu ma pupi?" in momentul ala nu stiu de ce dar am simtit ceva cald prelingandu-se pe piciorul meu.. efectiv m-am pisat pe mine , dupa nici o zi naroada asta ajunge sa ma simpatizeze ? BRAVO ANDREI ! DISEARA MANANCI PEDIEGREE ! am pupat-o si m-am strecurat cu usurinta printre toate acele fiinte scapate dintr-un centru pentru reabilitarea anorexicilor , si vad cel mai frumos cuplu al momentului , dragutul de Dori si cu frumoasa noastra forma geometrica Alina , isi schimbau fluidele din gura ca niste sado-masochisti care erau pregatiti sa isi sfasie membrana inter-digitala si sa-si toarne sare de lamaie pe ea numai ca sa aiba orgasm, deh.. ce romantic.. dupa ce trec si de ei ajung in banca pe care mi-am revendicat-o printr-o lupta crancena si nemiloasa cu Izabela ! ma asez , mi se aseaza , imi asez ghiozdanu' si langa mine se pune cea mai frumoasa creatura de la maimute incoace , nepotul domnului profesor de matematica , Ionut spaima pensetelor , cel a-l carui talent este ce-a de a doua mustata care ii atarna deasupra ochilor , dupa ce imi revin din soc il intreb : "Mai sta cineva aici vere ?" , la aceasa intrebare , mi-a tras un zambet de transexual nimfoman si mi-a raspuns : "Doar eu , daca vrei stai cu mine --cand am auzit asta deja simteam un concean strapungandu-mi anusului si racaindu-ma pe interior, insa m-am calmat cand a continuat -- in banca ? " in acel moment nu stiam ce sa fac si ce sa aleg .. usa sau geamul , insa daca ieseam pe usa ma loveam de profesori si daca saream pe geam cadeam in boscheti si nu pateam nimic , trist , am ales sa ma asez langa el , mi-am pus ghiozdanul in banca , mi-am scos cartile si ca un elev silitor ce sunt , m-am pus sa dorm , insa n-apuc sa inchid ochii bine ca poarta iadului se deschide.. si o vad intrat cu parul sau mirifc falfaind in aer si cu un zambet mirific , era domnisoara profesoara de romana , Andreea, in momentul ala mi-am zis : "Romana o sa fie materia mea preferata" , dupa care m-am pus sa dorm la loc, dumneai, cred, s-a asezat la catedra sau cel putin asa presupun ca nu prea ma interesat , striga catalogol , dupa care ne tine un discurs despre nu stiu ce , si intr-un final incepem sa ne prezentam , dupa ce majoritatea colegilor se laudau ca vor sa devina ginecologi/avocati a ajuns randul la mine , doamna ma intrebat: "Cum te numesti si cum vrei sa te strig , si ce vrei sa profesezi dupa ce termini liceul? " , ma crede-ti ca am ascultat fiecare cuvant ? Nu stiu de ce dar nu parea a fi o profesoara ca si restu' , avea un aer adolescentin, care ma captiva din varful firelor de par pana la varful tenesului meu si la auzul intrebarii am raspuns.. mi-am zis numele si cum vreau sa ma strige, iar despre profesie .. i-am zis : "Doamna , eu imi doresc sa devin .. hot" , din nou membrii breslei mele au inceput sa isi arate dintii castigati la pufuleti din toate partile , si cum radeau ei , toti , deodata o aud pana si pe dumneaei ca scoate un zambet cald , luminos , ce ii facea fata sa straluceasca , ceea ce recunosc m-a lasat masca chiar si pe mine , eu fiind obisnuit sa fiu persecutat ca Mojo Jojo din fetitele PowerPuff de catre profesori in momentul in care faceam o gluma, mai ales fiind prima ora din an.

    Prima ora s-a dus , totul a decurs normal, pana si eu am fost atent.. a venit pauza.. ce mama dracu as putea face intr-o scoala noua in care nu-i cunoasc decat pe cei de la a XI-a care imi sunt prieteni ? Stiu la ce va ganditi.. NU ! Nu ma duc la ei fiindca vazandu-ma pe mine pe acolo o sa ma ia la suturi si o sa-mi zica sa plec ca n-am marunt si toate astea se pot intampla din doua motive: primul ar fi ca eu sunt mai frumos decat ei si le fur femeile si al doilea ar fii ca ii fac de rusine crezand ca sunt copilul lor . Deci aceasta idee este exclusa ! Bun, ma plimb prin clasa si il vad pe dragutu' de Dori la geam cu o fata de dramatic si cu niste harfe in el (nu stiu de ce mie intotdeauna mi-a placut sa fac baza de oameni ca astia) , ma duc la el , il salut si-l intreb ce are (ma gandeam dracu c-o fii murit cineva , ca pisica lui e in coma de gradul 4 , ca gainile lui sufera de cancer la san) iar el ce imi raspunde : "Alina nu-mi mai raspunse la mesaj", auzind asta îi zic direct : "păi bă boule, câinele meu  a fost otrăvit de 4 ori, fratele meu s-a născut fără penis, diriginta-i virgină iar mama tocmai mi-a postat o poză cu mine când mă pișam pe oliță iar eu am un fizic de zici că îmi patinează buricul pe coloană și tu te plângi că ființa aia ce a fost formele geometrice să plângă nu îți răspunde?". Bun în acel moment Dori al meu avea o față de zici că tocmai aflase că mă-sa-i virgină și văzându-l cu un temperament de țărănuș calificat la cupa mondială de masat ugere am decis să mă retrag, până nu îmi retrăgea el câțiva dinți.

Nu ştiu, nu-mi pasă!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum