Rozdział I

110 0 0
                                    

Myślę że nie tylko ja tak miałem, że marzyło mi zabawić sie nieco z kilkoma osobami z klasy. Właśnie dlatego, postanowiliśmy że pod koniec czwartej klasy liceum, zorganizujemy jedną wielką seks-imprezę, w której udział muszą wziąc wszyscy. Byłem bardzo podekscytowany, bo bardzo chciałem zobaczyc czy to dziewczyny z klasy zupełnie nago, czy sprawdzić wielkość penisów kumpli. Teraz tylko pozostało uzgodnić, u kogo będziemy sie bawić. Wybraliśmy, że u Natalii, jednej z najładniejszej dziewczyn z klasy, której stopy bardzo mi sie podobają i zawsze byłem też ciekawy rozmiaru jej piersi.

————————————————————

Nadszedł dzień, w ktorym sie umówiliśmy. Koło godziny 19 wszyscy zaczelismy sie zjeżdzać. Wszystkich gości witała Natalka, mocnym przytulasem. Była ubrana w krótkie spodenki i koszulkę, była na boso co bardzo mnie ucieszyło. Zawsze marzyłem żeby móc je kiedyś połaskotać, podotykać. Wyglądała zjawiskowo, miała długie włosy i piękną twarz. Kazdego gościa prowadziła na góre do pokoju. Gdy tam wszedłem było już kilka osób, wszyscy ze sobą rozmawiali. W kącie stała pusta butelka po piwie wiec juz wiedziałem co będzie sie działo na początku.
Zaczęło zjeżdżać się coraz więcej osób. Napięcie rosło z każdą chwilą bo wiedzielismy ze bedzie to gorąca noc. Czekaliśmy juz tylko na resztę. Nie musieliśmy długo, bo za pól godziny weszła Natalia z ostatnią osobą. Była dokładnie cała klasa, tak jak zakladaliśmy.
- Dobra, zaczynamy - powiedziała Natalia która będzie prowadzic całą zabawe po wejsciu do pokoju i zamknięciu drzwi - siadamy wszyscy w kółku, zaczniemy od butelki
Kręciliśmy, i na kogo wypadło musiał zdjąć z siebie część ubrania. Juz na początku byłem lekko podniecony i zestresowany. Z racji że Natalia była na boso, i potrzebowałaby dwóch zakręceń mniej aby sie rozebrać do naga, poszła ubrać skarpetki, i potem zakręciła jako pierwsza. Żeby podkręcić atmosferę, ustaliliśmy że ta osoba która jako pierwsza będzie zmuszona do zdjęcia wszystkiego z siebie, wychodzi z kółka i siada przy ścianie, i czeka na drugą nagą osobe i zaczyna z nią zabawę, potem trzecia z czwartą itd.
Pierwsza kręciła Natalka, jako zarządzająca całej imprezy. Osobą, ktorą jako pierwszą wskazała butelka był Filip, wysoki chłopak, bardzo ładny. Zawsze bardzo sie zastanawiałem jak wyglądają jego stopy, na szczęscie wiedzialem ze zaraz zobacze.
- Zdejmujemy obie skarpetki czy po jednej? - zapytał Filip uśmiechając sie.
Wszyscy raczej odpowiedzieli ze po jednej, więc Filip zdjął jedną ze swoich skarpetek i połozył koło siebie. Miał dość spore stopy, na których było dobrze widac żyły. Lecieliśmy dalej. Teraz kręcił Filip, wypadło na Adasia. Był to bardzo drobny, uroczy chłopak. Oczwiscie on również zdjął skarpetkę i odsłonił swoją malutką stópkę.
——————————————————-
Czekałem ze zdenerwowaniem, kiedy butelka wskaże mnie. Stało sie to dosc późno, ponieważ kiedy ja musiałem zdjąć pierwszy element swojego ubioru, kilka osób było juz w samej bieliźnie: trzy dziewczyny były w samym staniku i majtkach, a jeden chlopak w samych bokserkach. Zakręciłem butelką, a los chciał że wypadło akurat na niego. Tym chłopcem był Michał, calkiem był ładny, ciało miał niesamowite, bo wiem że dużo chodził na siłownię. Gdy butelka go wskazała, i juz wiedzielismy ze zaraz bedzie musial zrzucic z siebie ostatnie ubranie, w sali slychac bylo tylko głośne „uuu"... Michał niechętnie zaczął zsuwac z siebie majtki, aż oczom wszystkim, ukazał sie jego juz stojący członek. Myślę że nie stał on jeszcze maksymalnie, miał około 15 cm. Wstał i usiadł pod ścianą. Czekał już na drugą osobę ktora będzie naga. Moj wzrok caly czas skoncentrowany na jedną Zuzie, ktora miała na sobie tylko majtki i topik, a było tak z powodu jej boskiego tyłka, bardzo chciałem go dotknąć, i miałem wielką nadzieje ze tego wieczoru taka okazja sie nadarzy. Do czasu kiedy kazda osoba miała zdjętą co najmniej jedna skarpetkę, nikt poza Michałem nie musiał jeszcze zdjąć ostatniej częsci swojego ubioru. Ostatnią osobą ktora zdjęła pierwszą skarpetkę była Natalia. Kiedy to zrobiła, 2 chlopaków i 2 dziewczyny były w samej bieliźnie, więc gra zaczynała robic sie coraz ciekawsza, a mój kutas robił sie coraz twardszy. Próbowałem przyjrzeć się piersiom dziewczyn, i nawet nie moglem sie zdecydować ktore chcialbym zobaczyc najbardziej bo naprawde wszystkie robily wrazenie, zadne nie odstawaly od reszty. W tym momencie butelka wskazała Zuzię, o której pisałem wcześniej. Musiała zdjąć stanik lub majtki. Wybrała majtki. Miała cudowny tyłek, bardzo duży i seksowny. Potem kręcila ona, i gra sie dalej toczyła...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 28, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Klasowy gang bangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz