opis Klanu Błysku

4 0 0
                                    

Przywódca: Pręgowany Błysk- kocur z czarno białym i pręgowanym futrem, jest świetnym przywódcą o ciepłym charakterze i troszczy sie o klan (57M)

Zastępca: Rozczarowany Potok- kocur o czarnym kolorze futra i czerwonych oczach, zazwyczaj jest miłym kocurem, chętnie pomaga i jest ufnym kotem ( partner Srebrnej Sadzawki, 38M)

Medyk: Liściasta Rzeka- Karmelowa kotka z czarną drugą białą łapą, jest miła, pomocna, troskliwa i kochana (24M)

Wojownicy: Maleńki świt - mała biała kotka o brązowych oczach, wredna czasem miła, lubi kociaki, walczena (Mentorka Wroniej Łapy,56M)
Mrówkowy Pień - czarny kocur o długim kręconym futrze, waleczny i szybki, nie lubi włuczęf, lecz dla samotników ma troche litości (partner Kuśtykającej Plamy, Mentor Bluszczowej Łapy, 35M)
Malownicza nadzieja- ruda kotka w ciemniejsze pręgi o walecznym i miłym charakterze (24M)
Oblepiony Mak - rudy łaciaty kocur lubi kwiaty i krzewy, wie że klan jest na pierwszym miejscu, lojalny, nigdy by nie złamał kodeksu wojownika (partner Różanej Ścieżki- 42M)
Jabłkowe drzewo - kremowa kotka bez ogona i ślepym okiem, miła jednak i egoistyczna (70M)
Górzysta zawieja- szara kotka z ciemniejszymi łapkami z kochanym i troskliwym głosem, jej charakter tez taki jest (67M)
Gruszkowe błoto- szara kotka w jasne łaty z niebieskimi oczami, boi sie wody i kocha kociaki, dyskretna (20M)
Krwawa Pieśń- kocur o bordowawym kolorze futra, wrażliwy, lecz kochany, łatwo go pokonac (14M)

Karmicielki: Różana Ścieżka- Rudawo-czerwona kotka z kwiatkiem na głowie (5 kociaków- 30M)
Kuśtykająca Plama- Brązowa kotka z kilkoma plamami na pysku i ciele (3 kociaki-35M)
Srebrna Sadzawka- kotka a biało-srebrzystym kolorze futra (ciężarna kotka-19M)

Starszyzna: Jesienny Szept- prawie ślepy i głuchy kocur, egoistyczny i wredny (101M)
Kamienny Kwiat- Szara kotka, ktora jest troche slepa, lubi uczniow i kociaki (90M)
Rozpaczliwa Pieśń- kotka o ciągłym złym humorze jednak lubi kociaki i uczniów (partnerka Kamiennego Kwiata-96M)

uczniowie: Bluszczowa Łapa-kocurek o białym futrze i czarnymi odcieniami (8M)
Wronia Łapa- kotka o ciemno szarym kolorem futra, lubi jaskinie i jest ciekawska (6M)

Kociaki: Szarek-Szary kocurek o ciekawskim charakterze (brat Paprotki, syn Różanej Ścieżki, 4M)
Paprotka- Brązowa kotka, jest mądra i rozsądna (4M)
Jasnotka- żółtawa kotka, która boi sie prawie wszystkiego (siostra paprotki, 4M)
Wiewiórka- ruda koteczka z krótkim ogonem, jest także ciekawa świata (siostra Jasnotki, 4M)
Kruczek- czarny kocurek z szarymi plamami, słucha sie mądrzejszych kotów (brat wiewiórki, 4M)
Mrozek- Biały kocurek o głupim móżdżku (brat Sosny i Śnieżynki, mama Kuśtykająca Plama, 2M)
Sosna- Brązowa kotka słuchająca sie straszych ale i bojąca sie większości (2M)
Śnieżynka- biała kotka o miłym charakterze, próbuje dorównać wojownikom (2M)

Świt Gwiazd Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz