opis Klanu Burzy

0 0 0
                                    

Przywódca: Krucza Gwiazda- kocur o jasnym szarym kolorze futra i białym jednyn uchem. Jest średniej wielkości, stara sie być jednym z najlepszych przywódców. Jest kochany i miły, lecz nie posiada partnerki. (41M)

Zastępca: Wysoki Skok- kocur, największy w klanie. Wydaje się groźny przez swój wygląd. Ma granatowate futro w różnych odcieniach czarnego i białego. Jest odważny i świetnie walczy. Jego partnerką jest Jesienny Szept. (40M)

Medyk: Liściasta Sadzawka- kotka o miętowym koloru oczów i brązowym futrem. Umie paraliżować wzrokiem, lecz dobrze sie sprawdza jako medyczka. Kocha kociaki i uczniów, ma kilka wrogów w klanie. (29M)

Uczeń medyka: Wronia Łapa- kochany kocurek, który chętnie sie uczy. Ma krótszy ogon i wygiętą łape przez co zdecydował się być medykiem w przyszłości. Nie wydaje się groźny, i taki nie jest. Ma szarawy kolor futra. (11M)

Wojownicy: Jesienny Szept- kotka o różnych odcieniach pomarańczy na futrze. Ma biały czubek pyska. Jest miła i w przyszłości chce mieć kociaki. Waleczna i lojalna. (34M)
Złota Góra- złocista kotka z żółtymi oczami i długim ogonen. Ma szpiczaste uszy i ciepły charakter. (56M)
Szybki Wiatr- szybki kocur z padkami na ciele. Dobrze poluje jak na młodego wojownika i walczy. Jest w czarno czerwonych kolorach. (13M)
Tygrysia Plama- kocur podobny do tygrysa jesli chodzi o charakter, walecznosc, siłe i wygląd. (45M)
Uszkodzone Serce- kotka z rozerwanym lewym uchem i szarych odcieniach. Lubi polowac i podpuszczac innych. Jest troche chamska i nie miła, lecz dla tych, których jej zalezy, jest kochana i miła.

Karmicielki: Pszczeli Kwiat- kotka z karmelowym odcieniem futra. Jest miła i kochana, walczena i lojalna. Jeszcze nie urodziła (21M, partner Tygrysia Plama)
Troskliwy Ogon- kotka z troskliwym charakterem. Jest często przemęczona kociakami. (3 kociaki, 24M, brak partnera)

Starszyzna- Biały Kwiat- ślepa kotka z białym i szarym futrem.(121 M)
Mysia Dziura- kotka która nie ma prawie sierści, powoli zbliża sie jej czas (151M)

Uczniowie: Czarna Łapa- czarny kocur z czarnym i białym okiem. Lubi sie bawic i ogółem jest egoistyczny (mentor Uszkodzone Serce, 7M)

Kociaki: Jelonek-brązowy kocurek, jest rozsądny i nie moze sie doczekac bycia uczniem
Jagódka- szara kotka z plamami roznych kolorow
Drzewko- kotka w kolorach jesieni

Świt Gwiazd Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz