Emely,Ablası ve Annesi Babaları onları terk ettikden sonra 3'ü yaşamaya başladı onlar icin zor bir hayattı.
Emely ve Ablası Anneleri işteyken etrafı kesfetmeye çıktılar onlar için bu yasaktı
Sokağın sonunda korkunç bir ev vardı biri yasıyor muydu yoksa ev boşmuydu ikiside bilmiyordu.O evi unuttular noel akşamı geldi çattı. Anneleri her zaman ki gibi işe gitmişti iki çılgın kardeş etrafta şeker toplamaya çıktılar sıra o eve geldi zile bastılar korka korka "Ding Dong Ding Dong" karşılarına korkunç yaşlı bi adam çıktı korkuyorlardı Ablası kaçtı ama Emely orda kaldı. Ablası onu kurtarmaya geri dönecekken kırmızı bir geçit açıldı ve Emely'i içine çekti Emely'in gittiği yer Hayaller Alemiydi orada bir iyi kısım birde kötü kısım vardı Emely iyi kısma düşmüştü orda şekerden evler,pamuktan kaleler,prensesler,kahramanlar vardı. Ablası adamı öldürmeye kalktı Emely'e naptın onu nasıl geri getiricem seni pislik diye bağrıyordu o noel kutlamalarının sesinde kimse onları duymamıstı "Benide gönder oraya"dedi. Adam kaba bir sesle "Elbette senide göndericem ama bir zamanı var" dedi ve kapıyı örttü Emely'nin ablası bunamıştı artık Emely orda ne yapıyor ne ediyor bilmiyordu artık delirmişti Annesi'de Emely'i hatırlamıyordu...
YOU ARE READING
Hayaller Alemi .1.
HorrorHer Şey Korkunç Bir Evin Önünde Kar Fırtınası Olan Noel Akşamında Başlar