0.2

198 25 148
                                    

Yazar Pov:
Genç kız aşağıdan gelen seslerle doğruldu.Üstüne okul formasını  geçirdi ve aşağı indi. Annesi ve babası kavga ediyordu. Daha doğrusu babası annesine şiddet uyguluyordu. Herkesin çok sevdiği mutlu aile ortamımız diye mırıldandı genç kız. Sonuçta babası aşırı iyi kalpli nazik biriydi değil mi? Aslında doğruydu dışarıdayken öyleydi. Abisi Chan  seslere uyanmış olmalı ki hızla aşağı inmişti. Annesini yerde görünce hızla onu kaldırdı ve annesinin önüne geçti. Babası Chan'ı görmesiyle mutfağa geçti. Her ne kadar yaş olarak babası büyük olsa da güç konusunda oğlu daha güçlüydü. Bir kez babası kırbacını ona çevirdiğinde kırbacı ortadan ikiye ayırmıştı. Maddi konuda babalarına ihtiyaçları olmasa çoktan terk etmişlerdi babalarını. Genç oğlan geldi ve annesini koltuğa oturtup mutfağa ilerledi. Babasıyla muhataba girmeden çöpe baktı. Anlaşılan tüm gece televizyon karşısında içmişti. Genç kızın alarmının çalmasıyla oğlan mutfaktan ayrıldı ve kardeşini aldı.
" Sen arabaya geç ben çantamı alıp geliyorum Lily"
"Tamam abi"

Kapıyı kapattıktan sonra abisinin siyah son model mercedes arabasının arka koltuğuna bindi.Ve düşüncelere daldı.  Daha önce kaçmayı deneseler de hem babasının adamları hem de maddi durumları yüzünden kaçamıyorlardı. Lily her ne kadar babasından para çalıp başka ülkeye kaçma fikrini annesine sunsa da annesi babalarından ayrılmayı kabul etmiyordu. Ayrıca babasının adamlarının onları bulacağından bahsediyordu.Abisi de annesini evde yalnız bırakamayacağı için , tek başına kalıyordu.  Son 3 yıldır - abisi babasından güçlü olduğundan beri- babası onlara bulaşmıyordu. Anca içerse veya chan'ın evde olmadığı nadir günlerde. Bu düşüncelerinden sıyrıldı ve kulaklığını almak için çantasına uzandı ama; o da çantasını unutmuştu! Sadece formalarını giyip aşağı inmişti. Tam abisi arabaya bineceği sırada arabadan çıktı ve bağırdı
"Çantamı unutmuşum,Hemen geliyorum abi!"
Genç Kız koşarak evlerinin bahçesine  geldi ve kapıyı açmaya çalıştı. Ama anahtarı yoktu zile bastı, merdivenden aşağı inen bir çift ayak sesi geldi.Hızlı bir şekilde kapıya yaklaştığını hissetti genç kız. Sonra da kapıyı annesi açtı. Annesinin ayağı babasından dolayı son 2 aydır kırıktı. Nasıl bu kadar hızlı açtı diye düşünmedi. Belki de merdivenden çıkış sesi gibi gelen şey annesinin oraya gelme sesiydi. Hızlıca üst kata çıktı ve dün hazırlayıp bıraktığı çalışma masasının yanındaki çantayı aldı. Tam çantayı sırtına takacaktı ki çantanın ön cebinden bir kağıt parçası düştü. Genç kız dona kaldı. Çantasının ön cebi hep kapalı olurdu. Hem dün gece fermuarını kapattığını çok net hatırlıyordu. Çantasının ön cebinde sadece anahtarları olurdu ve onları kaybetmemek için ön cebini mümkün olduğunca az açardı. Dün tüm anahtarları yerinde mi diye kontrol etmek için açıp kontrol ettikten sonra kapatmıştı. Ayrıca kağıdı arkadaşları şaka anlamında koymuşsa dün neden fark etmemişti ki. Kağıt bugün konulmuş olmalı ama kim neden ve niçin koymuş olmalı  ki ? Bu düşüncelerden dışarıda yankılanan korna sesiyle kurtuldu ve kağıdı alıp ceketinin cebine tıkıştırdı. Çantasının ön cebini kapattığından tekrar emin oldu ve çantasını alıp koşarak aşağı indi. Annesine baktı, o koymuş olabilir miydi? Tekrar yankılanan korna sesiyle evden çıktı. Çıkarken annesi ona gülümsemişti, o da karşılık verdi ve arabaya bindi. 

»

"Neden bu kadar sessizsin prenses?" Abisi arabanın dikiz aynasından ona gülümsedi.

Genç kız kulaklığından daddy issues şarkısını dinlerken başını kapıya yaslamış,dışarı bakıyordu.

Oğlan kızın halini gördü ve kıkırdadı. Sonra kırmızı ışığın yanmasıyla kolejlerine vardılar. 

Lily Pov;

Okula geldiğimizi görmemle airpodslarımı kutusuna koydum. Gerçekten çok zengindik. Ama keşke fakir olup babam bize iyi davransaydı.Abim gelip kapımı açtı ve arabadan indim. Parmak uçlarımda yükselip yanağına minik bir buse kondurdum. Dersin başlamasına 2 dk vardı. 

Love To Hate Me | HaeLyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin