Wylan seděl u klavíru a zkoušel hrát novou skladbu, zatímco Jesper ho sledoval opřený o rám dveří. „Je pozdě, měl by jsi si odpočinout.“ „Hned půjdu, jenom..“
Jesper se zatvářil naoko uraženě. „Žádný JENOM, hned půjdeš a basta.“
Došel az k Wylanovi a zvedl ho do náruče. Sice při tom povalil židli, ale to už nikoho nezajímá.
S Wylanem v náruči přešel až k němu do ložnice, kde ho posadil na postel.
Wylan trošku zrudl, když si Jesper odložil opasek s revolvery na stůl, sedl si vedle něj na postel a jemně Wylana políbil. Ten se hned vyhoupl na jeho klín a polibek mu vřele oplácel. Po chvilce se oba museli odtáhnout kvůli nedostatku kyslíku.Pak se Wylan trošku nahnul a olízl pistolníkovi ušní lalůček, který vzápětí lehce skousnul. Jasper slastně zamručel a lehce se od menšího odtáhl aby mu mohl začít rozepínat knoflíky na košili. Wylan zatím zapletl ruce do Jesperových vlasů a mírně za ně zatahal.
Jesper se konečně dostal pod Wylanovu košili a zacal mu rukama mapovat hrudník. Občas se zastavil aby si ho mohl označit a pak se posouval blíž a blíz k lemu kalhot.
Zrzek si toho všiml a zrudl, jako rajče. Jesper mu několikrát přejel rukou přes bouli v rozkroku, a pustil se do rozepínání kalhot. Wylan se pokusil o to samé, akorát mu nešlo rozepnout poslední kousek Jesperových kalhot,takže mu nakonec musel Jesper pomoct.
Jesper zahodil nepotřebné zbytky svého i Wylanova oblečení na zem. Wylan tak nějak tušil co bude dál. Opatrně se nadzvedl, nasměroval Jesperův penis ke svému vstupu a začal pomaloučku dosedat.
Když byl Jesper celý uvnitř, dal Wylanovi chvilku na zvyknutí, a jakmile zrzek začal dosedat začal mu vycházet pánvi vstříc.
Oba sténali na celou místnost a i pres obcasnou snahu tlumit se museli být i na chodbě přinejmensím dobre slyšet.
Wylan se udělal první, zatímco Jesper potřeboval ještě několikrát přirazit než se udělal do zrzka.
Oba leželi na posteli a rychleoddychovali po chvilce se Jesper trošku vzpamatoval a začal hladit Wylana po hlavě. „To bylo ještě lepší nez minule, co říkáš kupčíku.“
Wylan zrudl a něco nesrozumitelně zamumlal.PS: Korektorka se opět omlouvá i autorce i čtenářům za pozdní zveřejnění díla.