Ben nisanur kavali 14 yaşındayım kedileri, yemek yapmayı, yemeyi, animeleri severim! Neyse konuya gerçek hikayelerime başlayım. Ben 3-4 yaşlarımdayken gayet sakin iyimserdim, kedileri çok severdim hatta bazen kedileri gizlice eve sokmaya çalışırdım, sürekli okula gitmek isterdim hatta kalem ve kağıt alarak okuldaymışım gibi rol yapardım. 5 yaşındayken durumumuz çok batıkdı manevi olarak bu yüzden annem fabrikada babamda gümüşcü olarak çalışıyordu ben ise 2 gün olarak yatılı anaokuluna giderdim ama...
Herkes beni dışlardı ten rengim ve vücudumdaki kıllar yüzünden dışlanırdın geceleri üst ranzada uyurdum ve uyurken annemi düşünüp ağlardım. Bir gün anaokulda herkes evden 1 oyuncak getirip paylaşırdı ve bende unutmuşdum dedimki belki biri benle paylaşır diye ümit ediyordum ama umduğum gibi olmadı yerdeki kimsenin oynamadığı oyuncak makyaj malzemesi vardı aliyim dedim Bi kız geldi çekti benden bağırdı 'sen nasıl oyuncağımı alırsın kıllı!' diye bana bağırdı bende üzülmüştüm tabiki sonra beni anaokulundan almışlardı çünkü artık iyidi maddi durumumuz annem normal ev hanımı olmuştu.
Biz evden taşındık yeni eve geçtik orda kimse dışlamadı beni aşırııı mutluydum 1 kız 1 erkek arkadaşım vardı kız arkadaşım 1 sınıfdı ben daha 7 yaşındaydım sanırım en çok erkek arkadaşımla ebelemece oynardık.
Babamla annem geziyorduk yolda yılan gördüm ben Bi bağırdım cano babam yılanı ayağıyla Bi tekme koydu yılan kesin orda bize küfür etdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim hayatımın tanıtımı
Short StoryBurda dertlerimi, mutluluğumu, mutsuzluğumu kendimi tanıtıcağım.