2| Okulun İlk Günü

138 20 25
                                    

Sınava Girdik

Mochilan
3 gün oldu ve Jk ne grup kurdu
ne de grup adını değiştirdi

Hobbiee
Aaa ben de ne eksik diyorum

clumsyRM
He ya

Konuşmadım ben
Jungkook'la üç gündür

Mochiland
Ben de öyle

Hobbiee
E ben de

Siz en son tartışmamış mıydınız Jimin?

Mochiland
Tamam da o anlık küçük
bir laf dalaşı değil miydi o

clumsyRM
Demek ki Jk için öyle değilmiş...

Mochiland
Ya deme öyle hyung...

Hobbiee
Yarın üniversitenizin ilk günü

Keşke ilk günden küs olmasaydınız

Mochiland
Değiliz kiii

Ben değilim en azından...

Sıkıbutt
N'oluyor ne bu tantana ya

Mochiland
JK 😭😭

Bana küstün ve benimle
konuşmayacaksın sandım!!

Sıkıbutt
Yoo ne diye küsecekmişim

clumsyRM
Tmm unutmuş uzatmayalım

Hobbiee
Ay evet uğraşamam valla tekrar

Erken yatacağım ben

Hadi byee

clumsyRM
Ben de erken yatayım bari

Gn byee

Sıkıbutt
Bu ne ya ben geldim dağıldınız

Ben de uyuyayım o zaman

Yarın girişte görüşürüz Jimin

Mochiland
Tamamdırr

İyi gecelerr

*görüldü*



***



"Tanrım! Çok heyecanlıyım!"

"Abartma Jimin..."

Heyecanı birden gitmiş küçük bir öfke topu olarak dönmüştü. "Abartma mı? Ha? Abartma demek... Dört yılımın güzel arkadaşlıklarla, sorunsuz ve güzel geçmesini istemek abartıysa evet abartıyorum."

Birden ciddi olup resmi konuşmasına gülmemek için kendimi tutarken dayanamayıp arkamı dönerek kıkırdadım.

"Seni duyup gördüğümün farkındasın değil mi Kook?"

Bu sefer gizlemeyerek ona dönüp gülecekken birinin koluma çarpmasıyla telefonum sert bir şekilde yere düştü. "HASS! Telefonum!" hızlıca yerden alıp ekrana baktım. Tanrım her yeri çatlamış! Kim çarptı lan bana?" hızla arkamı dönüp benden birkaç santim kısa sarışın bir çocuk gördüm. Çocuk dediğime bakmayın, küçük görünse de burada okuduğu kesindi. Şaşkınca bana bakıyordu ve donmuş gibiydi. Ben de ona aynı şekilde karşılık verirken Jimin yandan telefonumu eline alıp baktı.

"Dostum bu cidden çok kötü durumda. Bunu karşılasa iyi eder."

Karşımdaki sarı kafa boğazını temizleyip bakışlarını Jimin'in elindeki telefonuma kaydırdı. "Hasiktir. Bu nasıl oldu lan?" şaşırdığı her ne kadar benim zarar görmüş telefonum olsa da tepkisi ve mimikler fazla komikti. Ama böyle bir durumda gülemezdim.

"Bana numaranı ver. Bunu ödemem gerekir."

"Ah pekâlâ..."

Telefonunu uzattığında numaramı girip kendimi "Çarpıp Telefonunu Düşürdüğüm Ateşli Çocuk" diye kaydedip geri uzattım. Telefonunu geri alıp bakışlarını tuzla buz olmuş ekranımdan çekip geri bana baktı.

"Çalışıyor mu şu an telefonun? Ona göre nasıl sana ulaşacağım?"

"Kontrol edeyim hemen." kilit ekranını açıp Jimin'i aradım. Jimin aramayı kabul ettiğinde ses denemesi de yaptık. Çalışıyordu ancak ekranı zor görüyordum.

"Güzel, dediğim gibi en kısa sürede geri dönüş yapacağım. Şimdi gitmem gerek."

Sarı kafa birden koşar adım bizden uzaklaşırken Jimin'le arkasından bakakaldık. Sonra aniden koluma yumruk attı.

"Lan niye vurdun?!"

"Olum biz çok salağız!"

"Nerede çıktı bu birden?"

"Salak! Adam sadece senin numaranı aldı!"

"Ee? Geri dönüş yapıp hasarı ödemek için aldı."

"Ya yapmazsa geri dönüş? Hakkında hiçbir şey bilmiyoruz. Sadece o senin numaranı aldı. Sen onunkini değil."

"Hassiktir..."






***

-olm beş altı aydır wattyde bölüm yazmıyordum. Comeback time bitch!

-jk'in tel kdldflddksldm

-jk'in tel kdldflddksldm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
University Love - {YoonKook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin