Kanlı Perde

303 18 6
                                    

Uzun yıllar önce evleri yanan bir aile sokakta kalmış günlerce ev aramalarına rağmen kalıcak hiç bir yer bulamayan bu aile son çare olarak bir emlakçıya baş vurmuşlar ve güzel bir haber gelmesini beklemiş ler . Bir kaç gün sonra beklenen o güzel haber gelmiş ve küçük şirin bir eve taşınmışlar .

Bir ay sonra

Yeni evlerine taşınalı 1 ay geçmiş neredeyse yerleşmek te olan aile son olarak çocuklarının odasına perde almak için güzel şık bir mağazaya gitmişler . Mağazada ki hiç bir perdeyi beyenmeyen kadın kocasını ikna ederek başka bir mağazaya gitmiş . Orada da hiç bir perdeyi beyenmeyen kadının kocası sinirlenmiş ve mağaza görevlisine her hangi bir perde satın almak istediklerini söylemiş . Mağaza görevlisi ilk baş şaşırsa da istenen i yapmış ve depodan eski ama bir o kadar da şık bir perde getirmiş . Perdeyi gören kadın ve eşi perdeyi çok peyenmişler ve hemen satın almışlar . Eve gittiklerinde kadın perdeyi asmaya başlamış . Perdeyi astiktan sonra nasıl göründüğüne bakmak için perdeyi inceleyen kadın perdenin ucunda azıcık bir kan lekesi olduğunu görmüş . Bunu umursamayan kadının bu lekenin bir kaç yıkamadan sonra geçeceğini zannetmiş .
Fakat perdede ki kan defalarca yıkanmasına rağmen geçmemiş bunu önemsemeyen kadın perdeyi çocuklarının odasında tutmaya devam etmiş .
Bir kaç gece sonra gece yarısı çocukların odasından çığlık sesleri duyulmuş . Endişelenen cif hemen çocukların odasına kosmus fakat çocuklarının mışıl mışıl uyduğunu gören çift şaşırmış ve çocuklarını kontrol etmeye başlamışlar ve en küçük kızlarının yanağın da yeni aldıkları perdenin resmi varmış çok Endişelenen çift çocuklarıyla onların yanında yatmaya başlamış . Ertesi gün kadını uyku tutmamis ve camın yanına gidip dışarıya bakmaya başlamış dışarıda iki kavga eden geç görünce kocasına seslenip onları ayırmaya gitmesini söylemiş kocası kalkıp giderken karısı da meraklanıp onunla gitmiş . Kavga eden gençlerin yanına geldiklerinde adam onları ayırmak için aralarına girmiş fakat birşeye çarpıp yere düşmüş . Tam yerden kalıcak ken yerde duran perdeyi farketmis bu perde aldıkları perdenin nerdeyse aynisiymis . Bunu karısına göstermek isteyen adam ona seslenmek için kafasını kaldırmış ama karısını hiç bir yerde görememis eve gittiğini sanan adam kavga eden gençleri ayırmak için onlara doğru gitmiş . Tam konuşacakken diyerine göre daha yapılı olan genç cebinden bir bıçak çıkartıp diyerinin kolunu bir darbeyle koparmış . Kolu kopan genç açıyla çığlık atmış heryer kan olmuş adam endişeyle adama bakarken kopan kolun perdenin üstüne düştüğünü görmüş ve onu almak için eyildiği de kolun ve pardenin bir anda yok olduğunu görmüş bunu görüp gormediklerini merak edip gençlere bakan adam onların da olmadığını görmüş . Çok korkan adam hemen eve gidip çocuklarının odasına dalmış ve perdeyi sokup dışarı atmış bunu gören karısı adama kızıp neden böyle bir şey yaptığını sorduğunda adam baştan sona tüm olayı anlatmış . Fakat kadının aklına bir şey takılmış o tüm bu olanları hatırlamıyormus ve gece deliksiz bir uyku çekmiş .............

Sizce korkuncmuydu ?
Deyildi derseniz kusura bakmayın acemiyim : D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin