Kell 12:30...
Sättisin end valmis, ning tegin meigi. Ma tunnen end isegi üllatavalt normaalselt tänu Markusele. Võtsin oma õhukese jaki ning hakkasin parki liikuma, mis ei olegi kaugel. Rene, Liisbeth, Marko, Lisa, Susanna ja Markus juba ootavad mind.
Kallistasin kõiki ning mõtlesime järve äärde istuma minna kuna ilm on väga soe. Poisid ja Liisbeth ning Lisa läksid ujuma. Ma jäin Susannaga päevitama ja lobisema.
Susanna: Mis teil susiseb v?
Mina: what?
Susanna: Sinul Markusega haha
Mina: Ei ju
Susanna: Ma nii loll ka nüüd ei ole, ma tunnen kaugelt ära armunud kuti ning armunud naise, see on ju mega cool kui te timmite vms
Mina: Ausalt meie vahel pole midagi
Sain lõpuks selle teema kuidagi vahetatud Susannaga ning rääkisime niisama naiste jutte, lõpuks istusime kõik koos ning rääkisime. Markus saatis mulle kirja messi, avasin märkamatult.
Markus: viitsid olla siin v?
Mina: mis välja pakud siis?
Markus: lähme minu või sinu juurde?
Mina: davai, ma lähen ennem ja sa tule järgi, muidu imelik
Markus: teeme nii printsess😘
Ütlesin teistele, et tunnen end kehvasti natukene kuna liiga palav, ning liikusin kodu poole. Ma ei tea miks ma seda teen aga hetkel isegi olen õppinud Markust usaldama. See on ilmselt viga, aga annan vist uue võimaluse sellele kõigele.
Jõudsin koju ning jäin Markust ootama, umbes 15 minuti pärast heliseski uksekell ning jooksin seda avama. Tegin talle suure suure kalli, läksime suurde tuppa ja tellisime pitsat meile, mis jõudis ka üsna ruttu kohale, ning vaatasime filme.
Markus: Ma ei saa mainimata jätta, et mul on heameel, et sa oled täna nii rõõmus ja muidugi sa särad imeliselt
Mina: Aitäh, täna ennast parem haha
Markus: Tohoh, mis mõttes?
Mina: Nu eks ma sinu pärast siin särangi. Tead ma pean midagi rääkima sulle
Markus: Kuulan rõõmuga
Mina: Nuu..eeeh...nagu...sa oled..tähendab, et sa oled mulle väga kalliks kuidagi saanud, ning ma ei suuda seda siiani uskuda, et see võimalik on aga jah. Ja no kui aus olla siis ma üldse ei tahaks sinust enam eemal olla, vaid sinuga koguaeg koos olla, ma arvan et ma olen valmis andma uue võimaluse kõigele..
Markus: Tähendab, et sa oled nõus minuga proovima?
Mina: jaa
Markus: ma luban, et ma ei tee sulle kunagi haiget, ning kaitsen sind kõige halva eest. Ma armusin sinusse esimesest silmapilgust, armastan sind nii palju mu päiksekiir
Mina: mina sind ka
Veetsime terve päeva koos, vaatasime erinevaid filme ning seriaale, sõime, ning nautisime niisama üksteise seltsi. Olen nii õnnelik hetkel, et ei ole ammu seda tunnet enam tundnud, ning ausalt öeldes olin juba unustanud mis tunne on olla õnnelik.
Markus jääb jälle ööseks minu juurde ning me vaikselt juba sätimegi magama, ta veel kiusas mind kõdistades ja rääkisime veel veidi, lõpuks uinusime üksteise kaisus.
YOU ARE READING
Armastus, mis muutis...[LÕPETATUD]
RomanceSee lugu räägib äsja 17-aastaseks saanud Rebecast, tüdruk on jõukast perekonnast. Neiu iseloomult on aga metsik ja ei usalda täielikult kedagi peale iseenda. Mis juhtus minevikus mille tagajärjel kaotas noor tüdruk usu armastusse ja usalduse inimest...