Cikgu Rashid 3

6K 45 1
                                    

Sebulan kemudian...

Kami ada cuti selama 1 minggu dan aku pun chat cikgu Rashid.

Cikgu: sayang,saya horny la,nak awak.

Aku: betul ke,mana bukti.

Cikgu: *send gambar batang dia mencanak besar*

Aku: wah...saya pun horny dah.

Cikgu: sayng busy ke sekarang?

Aku: tak pun,tak de benda nak buat.

Cikgu: jomlah dtang rumah saya,saya belanja ais cream.

Aku: boleh je,awak datang lah ambil saya.

Cikgu: seriouslah? Okay wait.

Selepas 10 minit kereta dia sampai terus.

Aku masuk dalam kereta dia...tangan aku pun kacau batang dia sikit sikit

Cikgu: sayang jangan kacau sekarang,nak drive ni ha,nanti kat rumah barulah.

Cikgu berhenti dekat kedai 7E sekejap untuk beli barang...kemudian kami baru sampai ke rumah dia.

Kami tengok movie sama sama dan makan petang...selepas itu badan aku semakin panas dan aku hilang kawalan

Aku: sayang...nak batang sekarang please.

Cikgu: of course sayang

Aku memanjat badan cikgu,kami membuka baju kami dan berciuman.

Aku mengisap batangnya seperti tidak makan 1 hari.

Cikgu: Berkesan juga ubat yang aku letak kat air dia,kamera pun dah on.

Aku: sedapnya batang sayang, please nak benih sayang kat dalam...

Cikgu: ha? Tak dengarlah,rayu lagi.

Aku: please nak batang awak kat dalam sayang,please kasih masuk,I dah tak tahan...

Cikgu:okay,ni yang kau nak kan.

Cikgu memakai kondom yang dia beli kat 7E tadi dan masukkan batangnya kedalam lubang aku...teruna aku diambil olehnya.

Ahhhhhhhhhh jerit aku kesakitan

Aku: sakit...

Cikgu: lama lama sedaplah tu,sabar.

Dia menghayun batangnya dalam 10 minit.

Ahhhh,sedapnyaaaaa mhmmm dah lama aku nak ni!!! Ahhhhh.

Laju lagi please kata aku dalam kesedapan.

Cikgu: nak sangatkan,ambil kau.

Mhmmm ahhhh crotttt

Cikgu pancut dalam aku...kami dua pun berpelukan tidur lalu tertidur dengan batangnya kat dalam lubang aku.

Aku bangun lebih awal,aku terkejut dan baru sedar dengan perbuatan aku. Aku sebenarnya tak setuju untuk melakukan seks sebab aku belum bersedia...aku tak sangka cikgu sanggup buat aku macam ni.

Aku mengambil camera cikgu.
Aku membuka filenya dan terdapat banyak nama murid murid,aku membuka file aku dan terpapar video aku blowjob cikgu.

Aku buka file murid lelaki lain dan mereka pun ada video seks dan blow job.
Ada murid dari sekolah lain juga.
Setiap file ada harga lagi...dari RM 200-500.

Aku syak dia menjual video video ni online... hati aku hancur,aku ingatkan cikgu betul betul cintakan aku,rupanya...aku tak delete video seks dan blowjob kami supaya tidak mencurigakan.
Sebelum cikgu sedar,aku kembali memakai pakaian aku dan sambung tengok movie dan pura pura tidak tahu apa apa.

Akhirnya dia bangun,dia memberi aku ciuman.

Cikgu: awal sayang bangun ya

Aku: ya

Cikgu: okay tak sayang ni?

Aku: Apa yang sayang buat dekat aku?
Aku kan dah kata aku belum bersedia...

Cikgu: alah sayang merajuk ke,tadi sayang yang merayu nak batang abang,tak ingat ke?...

Aku: tak...

Cikgu: tak pelah,jom keluar makan,cikgu belanja apa je yang sayang nak.

Aku cuba untuk berdiri tapi punggung aku terasa sangatlah sakit,aku tak mampu nak berdiri.
Cikgupun mengangkat aku ke kereta,kami tiba di Pizza Hut,dia meneman aku berjalan perlahan lahan
Setelah makan dia menghantar aku ke rumah aku.

Setibanya dirumah aku,aku berlari ke bilik dan nangis sepuas puas hati aku,aku tak sangka yang aku dipermainkan cikgu...
Aku tau aku perlu tabah, aku block nombor cikgu.
Selepas 5 minit nombor lain chat aku.

Cikgu: ni sayang ni,awak masih marah ke? Nak bukti yang awak merayu kat saya ke?
*Send video*

Dalam video itu ternampak aku merayu untuk batangnya dimasukkan.

Aku: kenapa kau rakam? Ni bukan sesi kaunseling.

Cikgu: kalau sayang horny boleh lah sayang tengok

Aku: aku tak kesah dah,kita putus.

Cikgu: putus? Kau ingat benda ni senang begitu jeke? Sebelum tersebar video kau kat sekolah lebih baik kau dengar cakap aku.

Aku: janganla sebarkan please...

Cikgu: aku nak kau jumpa aku setiap minggu disekolah seperti biasa dan buat seks kat rumah aku setiap sabtu.

Aku: aku dah tak nak cakap ngan kau,berambus jelah.

Aku block nombor keduanya.

sekolah bermula lagi,tetapi aku tak bersekolah selama 1 minggu sebab tak mampu berjalan,aku hanya duduk dalam bilik dan kurang makan...
Aku rasa putus asa dengan hidup aku.
Mak ayah aku pun tak kesah,tiap malam masing2 bawa lelaki perempuan lain.

Tok tok tok
???:Boleh saya masuk ke?

Aku: tak.

Akmal: akmal ni,boleh la ek.

Aku: Ye masuklah

Akmal kawan baik aku yang paling aku sayang walaupun aku benci dengan pakcik dia.

Akmal: kau okay ke tak ni? Aku ada belikan kfc...

Aku: kenapa kau datang.

Akmal: semua classmate lelaki kita dapat video ni... Video kau buat seks dengan lelaki yang mukanya di kaburkan.

Aku menangis dengan lebih teruk.

Akmal: classmate kita je dapat tau...jangan risau sebab aku dah suruh diorang jaga rahsia.

Aku memeluk akmal dan menangis sekuat hati,aku tak tahu jikalau aku perlu bagitau dia itu perbuatan pakcik dia atau tidak...



Nasihat Where stories live. Discover now