"I will love you 'til the end of time.
i would wait a million years.
promise, you'll remember that
you're mine."-
sevgili Hyunjin,herkese not yazarken seni en sona bıraktım ama ne yazacağım konusunda emin değilim.
beni buna iten insanı hâlâ seviyor olmam da komik.
şu an hayattayım belki ama ruhum tamamen uzakta aslında. sadece bedenimi de onun yanına göndereceğim.
bilirsin, çok severim ben yaşamayı, hayatı. seninle tanıştığımızda da, sana aşık olduğumda da çok severdim.
ama bazen sevmek yetmiyor sanırım hm?
iyi bilirsin sen bunu.
ölümden korkarken bana ölümü sevdiren de sensin.
bana söylediğin o iğrenç sözler olmasa, yemin ederim barışırdık. sana yemin ederim en azından beni seviyor der ve çıkmaya devam ederdim. insanların o aptal seks kasedine lafları umurumda olmazdı
ama beni en hassas noktamdan vurman, babamın olmadığını bile bile bunu yapman, bunları söylemen beni çok yaraladı.ben sana en özel kelimelerden birinini verirken senin beni üzmen çok kırdı.
ve ben bunların aklımda dolanmasına dayanamıyorum. kafayı yiyecek gibi oluyorum.
belki de değmez ama ben seni çok sevdim Hyunjin. lanet olsun ki aptal kalbim seni gördüğünde çarpmaya devam etti. bilemiyorum, belki de gelecekte unuturdum, belki de benden daha kötüleri vardı ama ben çok güçsüzüm.
ve sen bana bunu bile bile yaptın.
seni asla affedemesem de, sana hâlâ çok aşığım.
belki de savaşmalıyım, ama hem babamın ben doğduktan on gün sonra öldüğü, hem de annemi bile tanımadığım bu dünyada kalmak çokta cazip gelmiyor.
üstüne üstlük ailemden kalma aptal hastalıklar, her yerimi istila etmişken dayanamıyorum.
sen yine bunları çok iyi biliyorken bana yaptın.
çok çalışırdım, çocukları çok severdim. sırf bu yüzden anaokulu öğretmeni olmak isterdim. sonra seninle hayallerimiz vardı mesela.
Fransaya gidecektik mesela. senden tek ricam oraya kimseyi götürmemen.
yaparsan da sana kalmış. son ricam bu senden.
ben seni çok sevdim atlantisim. on yedi senelik hayatımın on ayını mutlu geçirttiğin için, her ne kadar sonrasında on katı üzülsem bile, teşekkür ederim.
sana hâlâ atlantis demeye devam ettiğim için kendime çok kızgınım ama elimde değil.
baba verdiğin her şeyi sakladığım, tüm fotoğraflarımız hala masanın üstünde olduğu için kendime çok kızgınım.
seni asla affedemeyeceğim ama içimde bir yerlerde hâlâ seni sevmeye devam edeceğim.
kendine iyi bak atlantisim. emin ol, nereye gidersem gideyim ben iyi olacağım.
jeongin.
-