bir girişi var ama cikisini daha goremedik, cikisi icin de 12nin yazinda guncelleriz.
ilk hafta
ilk hafta pek bir sey olmaz, eger benim gibi kendinizi kucuk gorme gibi bir hissiyatiniz varsa hapi yuttunuz ayvadan buyuk bir isirik aldiniz.
ikinci gun herkes ne kadar mal diye dusunup sınavlara bı girince servis camindan disariyi izlerken siniftakilerin ulasilmaz notları ile kendinizinkini karsilastirmaya baslarsiniz.
sinifiniz yarisinin siz yaris ati gibi kostururken, yılın ilk problemini lgs kagidina cozen, 18 net mat ile gelen cocuklardan olusmasi normaldir.
artik ortaokuldaki gibi sizin icin donatilmis her eksiginizi anlayan birakin okuldaki hocayi ozel ders hocaniz bile olmayacak. anlattim, anlamali diyecek siz de haaa anladim diyeceksiniz.
herkes de bir hava bir ukalalik. hocalar kizmak icin yer ariyor.
kutuphaneci bile ayri triplerde tek guleryuzlu kantinci.mat hocaniz size gulumsediginde ona aldanmayin ne yapsaniz yaranamazsiniz.
kimse size not aldin mi demiyor, defter tutma alışkanlığınız yoksa bir an dersi dinlerken hoca notunuzu aldiniz geçiyorum dediginde sira arkadasinizla bakismaniz muhtemel.
her yerden antin guntin yarismalar cikariyorlar ve sizi karneye sosyal katilim girmekle kandirmaya calisiyorlar. bilmiyor ki sizin zaten eli tane resim yarismasi katılım, basari belgeniz var.
odevi bile soylemeyi reddiyor zihinlerini okumanizi bekliyorlar sonuc olarak cok sey istiyorlar.
suru psikolojisi de mevcut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inekler okulundaki tuhafliklar
Short Storyguzide cocularin fen lisesinin ilk yilinda karsilastiklari seyler