تذكير: بينما كنت اتحدث مع ييجي رن هاتفي لقد كان رقم مجهول ولكني كنت متوقعه من المتصل......
.
.
.
"الو "
مجهول: أنت هيراي مومو صح (قالها بتوتر)" مين"
مجهول: مش مهم تعرفي بس ...... عايز اقولك أن اللي قتل ابوكي هوا نفسه اللي قتل امك زمان
" أنت مين وعرفت الكلام دا ازاي ومين اللي قتل ماما و ضرب ع بابا نار انطق"
مجهول: اهدي واسمحلي اتكلم حتي مفيش وقت
"طيب طيب "
مجهول: القاتل الحقيقي هو..........
(صمت بعد صوت ضرب نار)
" لالالالا مستحيل انطق رددددد ليه ياربي كدا "
ييجي: اختي اهدييي مومو اهدي يا قلبي" كتت كنت هوصل لطرف كنت هعرف اسمه اهدي ازاي "
ييجي: اشششش اهدي مومو اهدي" كنت متوقعه ان المكالمه من شركه ابن جيون بس اتصدمت....... معقول دي خطه بتتلعب عليا "
ييجي: ازاي
"ثانيه يا يبجي هرن ع تشان عايزه اقوله حاجه "ييجي: أنت تعبتي الواد تشان دا معاكي
"ييجي بقي......دا شغلنا و هو دراعي اليمين فكل حاجه فعادي "
" الو "
تشان: اي يا مومو بصي الساااعه كام
" الساعه 3am ......بقولك اي لو هتدلع متشغلش معايا تمام"
تشان: خلاص......عايزه اي
" عايزاك تعرفلي ان كان جيون جونغكوك مجرد رجل اعمال فقط؟ ....يعني ليه بالمافيا وكدا؟"
تشان: تمام...... اه صح ورنا مهمه الأسبوع الجاي ولاكن ب كوريا
" اك.......وصلت ل حاجه جديده في موضوع بابا؟"
تشان : لا بس بحاول و قريب هبلغك ب جديد
"تمام"
فصلت الخط عشان مليت من عديم الفايده دا
تشان: تفصل الخط......ترفضني.....تعاملني ببرود انتظري مومو انتظريني قلت لكي منذ كنا أطفال انك لي وكنت اعني ما قولته ....
" ييجي......لما لم يتصل أحد من شركه ابن جيون"
ييجي: الصبر
"اععع"
ييجي: أنت بقي احكيلي هل يوجد واسمين بالجماعه!.......هل تواعدين ؟" قطتي قلت لكي مومو هتبقي Singal forever"
ييجي: ولكن هناك الكثير من الواسمين اععع خاصه عارضين الازياء الكورين......هل تعرفين لينو او هيونجين او شوقا اعععع
" اختي أنت اي وسيم يثير اعجابك من الأصل ورغم ذلك لم تدخلي ولا علاقة حتي الآن"
ييجي: 👽✨
" اعع لقد تعبت سأهذب للنوم ليله سعيده"
ييجي: تصبحين على خير
" حسنا لن انافق واقول وأنت من اهل الخير "
ألقت ييجي الوساده عليّ وأنا جريت إلي غرفه نومي.... حسنا أنا لا اسطتيع النوم كلام هذا المجهول الذي اتصل بي ..... أيمكن أن يكون جيون هو التي كان يعنيه بكلامه ؟!........حسنا حسنا فقط عليا أن اهداء واتركها للوقتيتبع............
أنت تقرأ
one sided love
Randomقبل اي حاجه عايزه اقول اني عشت معظم أحداث هذه القصة بطريقه ما........🙃💔 البطله (مومو)