Kulaklıklarını taktı ve kapının yanındaki aynaya baktı. Elindeki kapatıcıyı sağ gözünün altındaki ve sol elmacık kemiğindeki dehşet verici morluklara sürdü. Elinin her değişinde canı acıyordu.
Biraz geri çekilip kendine baktı. Yanaklarının acısını yok sayarak gülümsedi. Gözleri dolduğunda başını eğdi. "Geçicek"
Yıllardır Todo ile sevgiliydi ama Deku'ya el kaldırmamıştı. Neden birden bire bunu yapıp gitmişti.
Karnını tuttu Deku. Ard arda yediği tekmeler yüzünden acıyordu. Üstüne üstlük yürümek de zordu. Arkası da acıyordu...
"Eminim pişmandır. İstemeden olmuştur"
O kendini avutmaya çalışıyordu. Başka çaresi yoktu ki. Shoto'yu seviyordu.
Evin kapısını açtığında karşısında Shoto'yu görmeyi bekliyordu. Ama yoktu işte. Orada Shoto değil sarı saçlı kırmızı gözlü bir çocuk vardı.
İstemsizce gözleri dolunca başını eğdi. Kollarıyla gözlerini silerken birden kafasını kaldırında gözleri önünde bir el gördü.
Havadaki bu el ona o geceyi hatırlattı. Shoto'nun elini. Hemen kollarını kendine siper etti.
"Dur!"
"Hayır- AMACIM BU DEĞİLDİ!"
Deku bir adım daha gerilediğinde sırtı kapıya çarptı ve vücudundaki acılarla yere çöktü.
Gözlerinden hızla yaşlar akıyordu.
Sarışın çocuk ne yağacağını bilemedi. Yalnızca çocuk hakkında tek bildiği şeyi, ona taktığı lakabı, kullandı.
"Deku"
Deku başını şaşkınlıkla kaldırdı. Ona yalnızca bir kişi Deku diyordu
"Katchan! S-sen misin"
Sarışın başını sallayıp gülümsedi.
Deku sarışının boynuna atladı ve daha çok ağlamaya başladı.
Birkaç dakika sonra deku sakinleşince okula doğru gitmeye başladılar.
"Kim yaptı Deku?"
"Neyi" diyerek gülümsedi
"Kim sana el kaldırdı. İnkâr etme sakın. Kapatıcı kullanamıyorsun bile."
"Özür dilerim"
"Sen bir şey yapmadı- Neden sendeliyorsun?"
Katchan durdu ve Deku'yu kendine çevirdi.
"Sadece şiddetle kalmadı değil mi Deku? KİMDİ O!?"
"Yeter Katchan daha sonra konuşalım. Okula gitmeliyiz, sen sınıfını bulmalısın"
"Şu lanet sınıf" Bakugou öfkeyle söylenirken ilerlemeye devam etti. Ellerini cebine attı ve kaşlarını çattı.
Shoto yüzünden gitmişti buralardan. Deku'ya önceden evet zorbalık yapmış ve şiddet uygulamıştı bu yüzden Shoto ile kavga etmiş ve başka bir şehire gitmişti. İki yıl sonra buradaydı. Artık 11. sınıftılar. Onsuz mutlu 2 yıl geçirmiş olmalıydılar.
Okula vardıklarında müdüre gittiler. Bakugou ne hikmetse Deku ve Shoto ile aynı sınıftaydı.
Bakugou hemen Deku'nun yanına oturdu.
"Katchan burası Shoto'nun yeri."
"Artık benim" İyice yerine yayıldı ve sırtını sandalyeye yasladı. Göz ucuyla Deku'yu süzüyordu. Deku ise sürekli elleriyle oynuyordu. Gergin gibiydi.
Sonunda kapıdan girdi "Kanada bayrağı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığım /BakuDeku/
Fanfiction"Dur! "Hayır- AMACIM BU DEĞİLDİ!" Smut olur mu bilmiyorum. İlk ship kitabım olacak. İyi okumalar. <3