Gizemli Servis

9 2 0
                                    

Güneşli ve parlak bir gündü, dışarının sıcaklığı içimi ısıtıyordu. Sınıf arkadaşlarımla güzel bir pikniğe gidecektik. Hazırlanmaya başladım ve bizi alacak olan servisin korna sesini duydum, arkadaşlarım gelmişti "gün başliyor" diye geçirdim aklımdan.

Heyecanla servise bindim ve tekli koltuklardan birine oturdum. Yarım saat geçmişti ama hâlâ gideceğimiz yere varmamıştık, aynı parkın etrafından defalarca geçmiştik, dakikalar sonra yine parkı görmemle önümde oturan Beyza'ya seslendim.

"+ Daha gelmedik mi? Aynı yeri kaç kere daha geçmeliyiz? "

B= "- Bilmiyorum"

Dediği sadece buydu, tedirgin olduğu çok belliydi. En sonunda dayanamadım tam konuşacağım sırada başka bir tarafa döndük. Parktan uzaklaşıyorduk sonunda, ama bu sefer karanlıl ve korkunç bir ormana girmiştik.

Ağaçlar o kadar uzamışlardı ki birbirlerine çarpıp gökyüzünü  kapatıyorlardı, bu yüzden etraf kapkaranlıktı.

Ormanın içinde bir benzinliğin önünde duymuştuk, şoför servisi durdurup inmişti, bende konuşmaya başladım.

"+ Nereye gitti şimdi bu? "

Kürşat, sorduğum bu soruya cevap vermişti.

K= "- Bilmiyorum ama bu kişi çok şüpheli. "

S= "-Burası hiç gideceğimiz yere benzemiyor. "

E= "- Burası korkunç, karanlık-"

D= " ve PİS! "

  Konuşmaya başladım.

"+ Neyse ne, buradan çıkmalıyız hemde HEMEN!! "

B= "-haklısın ama bir sorun var, kapıyı açamayız. "

"+ Neden? "

B= "- Açamayız çünkü servisin kapısı ve pencereleri kirli. "

                𝘉Ö𝘓Ü𝘔 𝘚𝘖𝘕UÜ
NASIL BULDUNUZ İLK BÖLÜMÜ?

𝘎𝘪𝘻𝘦𝘮𝘭𝘪 𝘚𝘦𝘳𝘷𝘪𝘴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin