سڵاو هەورێیان ئەمەش چیروکە نوێیەکەمە هیوادارم خوێنەری زوری هەبێ و کومێنت لە ناو دێرەکان جێ بێڵن تەنیا بینەری مەبە ڤوتیش بکە💜
______________________________________
ب.مین:تا کەی کورەکەت وا کەلە رەق دەبێ ئەمرو وەزیرەکانیش لەسەر هەوسەگیری شوگا قسەیان کرد تا کەی ئەم کورە کەلەرەقە رازی نابێ به هەوسەرگیریەکە(بە تورەی)
خ.مین:من چی بکەم منیش دەمەوێ بە هەوسەرگیریەکە رازی بێ بەڵام ئەو نایەوێ توش زوری لێمەکە(بە خەمباری)
ب.مین:شێتم ئەکەی ها ئەی چی دەربارەی ئەو دەست هەڵاتەی کە سەدەها ساڵە دەتەوێت وا ئاسان کوتای پێ بێ تو چی شتێک بیکەی بیکە دەبێ تا سبە شوگا بریارێک بدا و بریارەکە بەڵێ بێ(بە تورەی لەوێ رویشت)
خ.مین:ئاهــ (بە بێ باوەری رویشت لای کوشکی شوگا)
رویشتە ژورەوە
شوگا:سڵاو دایکە(هەستا و بەرێزەوە وتی)
خ.مین:سڵاو کورم من دەمەوێ لەسەر بابەتێک لەگەڵت قسە بکەم
شوگا:من ئەزانم کە چی دەڵێی دایکە وا بزانم پێویست ناکا بڵێی چونکە من رازی نیم (بە بێزاری)
خ.مین:کورەکەم ئەمرو باوکت وتی دەبێت رازی بی وەزیرەکانیش باسیان کرد کە دەبێت تو بە هەوسەرگیریەکە رازی بی (بە تورەی)
شوگا:تکایە دایکە ئەم بابەتە دابخە(بە بێزاری)
خ.مین:باوکت تورەبێ خوت ئەزانی چی رو ئەدا بە روخوشی رازی بە بەر لەوەی باوکت تورەبێ (بە ئاگاداریەوە)
شوگا:من هیچ کچێکم ناوێ رەقم لە هەوسەرگیریە(بە تورەی)
خ.مین:تو ئاهـ شوگا بە بێ کێشە رازی بە تەواو(بە تورەی)
شوگا: باشە باش بیر لێ ئەکەمەوە(بە بێزاری)
خ.مین:باشە هیوادارم رازی بی وە لە بیرت بێ تەنها یەک روژ (لەوێ رویشت)
شوگا بە بێزاری رویشت بخەوێ
خ.مین رویشت لای ب.مین وە هەمو شتەکی بوی باس کرد کە رویشتبو لای شوگا
دوای روژێک
ئەمرو ب.مین رویشتوە لای شوگا و قسە دەکەن
ب.مین:تو دەبێت هەوسەرت هەبێ پێش ئەوەی بمرم بو ئەوەی کورێکت هەبێ کە دەست هەڵاتەکەمان هەر وا بمێنی
شوگا:من قسەی خومم وت رازی نیم یانی رازی نیم (بە تورەی)
خ.مین:تو دەب(قسەی تەواو نەکرد)
ب.مین:بوەستە خ.مین من قسەی لەگەڵ دەکەم (بە تورەی)
خ.مین:باشە(لەوێ رویشت)
أنت تقرأ
«(کوری پاشا منی دەوێت)»
General Fictionکورتیەک لە چیروکەکە شوگا:من هیچ کچێکم ناوێ رەقم لە هەوسەرگیریە ب.مین:دەبێت هەوسەرت هەبێ پێش ئەوەی بمرم بو ئەوی توش کورێکت هەبێ کە دەست هەڵاتەکەمان وا بمێنێ ن/ت: تای تکایە رێگایەک بدوزەوە من تەنیا توم خوش دەوێ تای:خەمت نەبێ ن/ت تو تەنیا هی منی ب.مین:...