love story

334 11 0
                                    

novelတိုတိုလေး နောက်တစ်ပုဒ်ပါ~

ထုံးစံအတိုင်း name မပါလို့ love storyလို့ ပေးလိုက်ပါတယ် ><..

novelတိုတိုလေးတွေ ရေးချင်ပေမဲ့ ဒီ Accက ဖုန်းအဟောင်းထဲက ဖြစ်ပြီး Acc pwလည်း မသိတော့လို့.. တိုတိုလေးတွေ ရေးဖြစ်ရင်တော့ လာတင်ပေးပါ့မယ်...

ကိုယ်လေ ကိုယ့်ရဲ့ Post နေရာမှာ Accတစ်ခု link တင်ထားမယ်နော်.. အရင်ရေးထားတဲ့ ဘာသာပြန် ဇာတ်လမ်းတိုလေးတွေကို တစ်စုတည်း ပြန်တင်ထားချင်လို့လေ..

တစ်စုတည်းဆိုတော့ နောက်တစ်ခါ ရေးချင်ရင် ခေါင်းစဥ် တစ်မျိုးချင်း စဥ်းစားစရာမလိုတော့ဘူးပေါ့နော်.. အဲ့တာကြောင့်ပါ.. ><

ဒီမှာလည်း အဆင်ပြေရင် ရသလိုလေး တင်ပေးပါမယ်.. ဒီမှာဆိုရင်တော့ တိုတိုလေးတွေ တစ်ပုဒ်ချင်းစီဖြစ်နေမှာပါ..

ဟိုဘက် Accကိုတော့ ဇာတ်လမ်းတိုသက်သက်ကြီးပဲ တင်ဖြစ်မှာပါ.. တစ်စုတည်း ဖတ်ချင်ရင်တော့ Acc follow မလုပ်ပဲ ဒီအတိုင်း work ကို Addထားလိုက်နော်..

ဆိုတော့ မကြာခင် အသစ်လာပါမယ်...







novelတိုတိုေလး ေနာက္တစ္ပုဒ္ပါ~

ထံုးစံအတိုင္း name မပါလို႔ love storyလို႔ ေပးလိုက္ပါတယ္ ><..

novelတိုတိုေလးေတြ ေရးခ်င္ေပမဲ့ ဒီ Accက ဖုန္းအေဟာင္းထဲက ျဖစ္ၿပီး Acc pwလည္း မသိေတာ့လို႔.. တိုတိုေလးေတြ ေရးျဖစ္ရင္ေတာ့ လာတင္ေပးပါ့မယ္...

ကိုယ္ေလ ကိုယ့္ရဲ့ Post ေနရာမွာ Accတစ္ခု link တင္ထားမယ္ေနာ္.. အရင္ေရးထားတဲ့ ဘာသာျပန္ ဇာတ္လမ္းတိုေလးေတြကို တစ္စုတည္း ျပန္တင္ထားခ်င္လို႔ေလ..

တစ္စုတည္းဆိုေတာ့ ေနာက္တစ္ခါ ေရးခ်င္ရင္ ေခါင္းစဥ္ တစ္မ်ိဳးခ်င္း စဥ္းစားစရာမလိုေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္.. အဲ့တာေၾကာင့္ပါ.. ><

ဒီမွာလည္း အဆင္ေျပရင္ ရသလိုေလး တင္ေပးပါမယ္.. ဒီမွာဆိုရင္ေတာ့ တိုတိုေလးေတြ တစ္ပုဒ္ခ်င္းစီျဖစ္ေနမွာပါ..

ဟိုဘက္ Accကိုေတာ့ ဇာတ္လမ္းတိုသက္သက္ႀကီးပဲ တင္ျဖစ္မွာပါ.. တစ္စုတည္း ဖတ္ခ်င္ရင္ေတာ့ Acc follow မလုပ္ပဲ ဒီအတိုင္း work ကို Addထားလိုက္ေနာ္..

ဆိုေတာ့ မၾကာခင္ အသစ္လာပါမယ္...

love story (MM Tran)Where stories live. Discover now