Milán:Szivem te meg mit csinálsz???
Laura:semmit csak iszogatok...
Milán:szivem most megyünk aludni!!!
Laura:dehogy megyünk hagyjuk már én biztos hogy nem megyek...
Milán:oké tudod mit áthívom a fiúkat is oké?
Laura:oké
Milán áthívta a fiúkat ők kb 10 perc múlva már nálunk voltak.
Laura:FvM-ezünk?
Mindenki:ahaaaa
Laci:akkor kezdek én! Laura fvm?
Laura:Felelek!
Laci:érzel még irántam többet mint barátság?
Laura:Nem! Nekem csak egy barát vagy. Na de én jövök!
Sáriiii fvm?
Sára:merek!
Laura:hmmmm menjetek be egy szobába brunoval 30percre😏
Sára:háth oké gyere Bruno
Eltelt a 30 perc éppen megyek a szoba fele amikor meghallom hogy valamiről nagyon beszélnek ami velem kapcsolatos mert az én nevem mondtak így gondoltam hallgatózok kicsit.A szobában:
Sára:amúgy már nagyon utálom a Laurát már nem azért mert tök ari meg kedves meg minden de nem olyan mint volt teljesen megváltozott én nem akarok többé a barátnője lenni de nem akarom összetörni te mit javasolsz Bruno?
Laura:Nem kell senkinek semmit javasolnia javaslok én neked valamit mégpedig azt hogy tünj a szemem elöl most rögtön mert ha nem akkor lehet megtéplek.
Sára:Laura figyelj beszéljük meg légyszives....
Laura:Sára mindent hallotam elég lesz nem kell ezen semmit sem megbeszélni engem nem törsz össze oké de mostmár menj ne aggódj miattam én se fogok miattad.
Sára:De Laura ne már beszéljük már meg...
Laura:SÁRA TÜNJ INNEN EZEN NINCS MIT MEGBESZÉLNI MENJ A SHEMEM ELÖL VISSZA SE GYERE A CUCCAIDAT MAJD ELKÜLDÖM VALAMELYIK FIÚVAL DE MOSTMÁR HUZZÁL INNEN!!!!
Sára:háth oké megyek😭😭😭
Aztán elindult haza a saját házához mi vissza mentünk a többiekhez.
Laura:nekem ennyi elég lesz ha itt alszotok itt alszotok leszarom csak engem hagyjatok békén Milán ma egyedül alszok.
Milán:Oké
Én elindultam fel és ahogy hallotam a fiúk is elcsöndesedtek nekem ez csak jó volt elindultam a konyhába már mindenki aludt így neki áltam megint inni ott ültem egyedül és neki álltam énekelni hogy:
Szívtelen lettem de nem bánom jön majd valaki én megvárom...
Hirtelem megjelent melletem egy alak ránéztem piros szemekkel Milán ált melletem majd csak megölelt.
Milán:Szivem mi a baj miért vagy ilyen???
Laura:elvesztettem Lacit aztán este hallotam ahogy Sára azt mondta hogy ő már nem akar a barátnőm lenni. Elvesztettem mindenkit.
Milán:hééééé szivem én itt vagyok neked mind itt vagyunk neked.
Laura:köszönöm életem hogy ennyire figyelsz rám.
Milán:hisz ez csak a természetes még jó hogy figyelek a barátnőmre.
Még egy olyan 5-6 percet beszélgettünk aztan bementünk a szobámba és aludtunk reggel felkeltem és szokásomhoz hűen elöbb felkeltem mint Milán és a fiúk így csináltam kaját. Amerikai palacsinta meg különböző gyümölcsöket vágtam fel ez a reggeli aztán felöltöztem és ezt vettem fel:Ma egy elegánsabb ruhát akartam aztán felkeltettem a fiúkat megreggeliztünk és úgy gondoltam meglepem őket azzal hogy vettem jegyet nekik az egyik versenyemre szóval elviszem őket vacsorázni és ott elmondom nekik a jó hirt. Megvolt a vacsora nagyon jó hangulat volt de ki is mentek a jegyek a fejemből haza fele jutottak eszembe így mikor haza értünk akkor fogtam magam és össze szedtem a csipet csapatot.
Laura:gyertek ide kicsit fiúk!
Ide jöttek és neki álltam tovább mondani a mondanivalómat
Laura:szóval szerettem volna valami különleges ajándékkal megköszöni nektek hogy mindig itt vagytok nekem ezért fogtam magam és neki álltam gondolkodni gondolkoztam utazásban vagy valami olyan eseményen amin még nem vehetetek részt gondolkoztam azon hogy mindenkinek mást adok de az nem lett volna egységes ezért a végén oda jukadtam ki hogy veszek egy jegyet de nem akar milyen jegyek ezek ezek a jegyek az én egxik versenyemre szólnak egyeztettem a koncertek időpontját es a versenyet es hat aznap nincs se koncert se semmi igy gondoltam meg is veszem szóval tessek....
Oda adtam nekik a jegyet nagyon megorultek de valami nem volt oke. Aztan rajottem hogy mi hianyzik hat Sára nagyon haragszom rá így nem adom oda neki a jegyet amig bocsanatot nem ker gondolkodasombol a csengo zokentet ki.
Laura:NYITOOOM
Kinyitottam az ajtot és Sára ált az ajto masik felen meg akart olelni de nem engedtem neki elloktem majd hatat forditottam neki osszekulcsoltam a melkasom elott a ket kezem es csak annyit mondtam gyere be.
Sára:oké
Becsokta az ajtot majd raneztem es neki alltam a mondani valomnak.
Laura:Sára határozottan azt mondtam hogy ne gyere ide mit keresel itt? Mostmar a baratnom akarsz lenni kepzeld el hogy nelkuled is tudom elni az eletem es ha nekem megy akkor neked is menni fog.
Sára:deh Laura beszéljük már meg.
Laura:sára ezen mit kell megbeszélni?? Most úgy őszintén vald be nekem de őszintén jelentett neked bármit is ez a néhány hónap év vagy csak úgy gondoltad hogy jót játszol a masik erzesevel aztan rajottel hogy megszerettel ezert megprobaltal eldobni magadtol de nem megy mert tul fontos vagyok. Ez tortent igaz?
Sára:az a baj hogy jelentet marmint nem baj csak furi mert nagyon sokat jelentete nekem ez a nehany honap és ev dehat elszurtam.
Laura:vaoo de okos vagy igen elszurtad es nem bocsatom meg aki azt mondja hogy utal es nem akar a baratnom lenni tobbet az nekem ne jojjon ide cska azert hogy nyalizzon es kibekuljunk na azt mar nem.
Milán sugot valamit lacinak amit én is hallotam.
Milán:laura nagyon komoly nem gondoltam volna hogy ennyire haragszik sarara szeinted tenyleg nem fog vele kibekulni tobbet???
Laci:hath nem tudom nagyon fajhat neki es ahogy latom minden szavat nagyon komolyan gondol.
Laura:sára figyelj itt van egy jegy a versenyemre ezzel koszonom meg hogy voltal nekem es torodtel velem miutan vege a versenynek latni nem akarlak a haz kozeleben meg ugy az eletembe nem akarom hogy benne legyel most pedig menj utadra madarka legy szabad.
Sara kiment a hazbol en meg leultem a fiukhoz egy konycsep lefojt az arcomon azt letoroltem es ennyi volt nem fogok egy arulo utan sirni semmi ertelme legalabbis szerintem semmi ertelme olyanert sirni aki utal meg hatbaszur
YOU ARE READING
Minden egy mojitoval Kezdödöt BEFEJEZETT
Fanfictionekezet nelkul irt szoveg es erdekes tartalmak 18+jeleneteket tartalmaz