Genç kız okulu için hazırlanıyordu. Ve evet , geç kalmıştı, harika(!)
Kız aceleyle hazırlanırken alt kattan annesi bağırdı
-YNNNN! HADİ GEC KALICAKSIN!
-EVET EVET BİLİYORUM ANNE!
-HIZLI OL KAHVALTINI HAZIRLADIMMM!!
-TAMAMAMMMMMMMM!
Sabah sabah gürültüyü sevmezdi genç kız ama geç kalıyordu, bugün kimya sınavı vardı sonuçta. Tüm akşam kimya sınavına çalıştı ,ama sonra yatmak yerine küçük hanım telefonuyla sabaha kadar oynadı.
Ve evet şu anda pişman ve gerçektende uykusu çok geliyordu ama sabah sabah böyle bağırışmalar onu kendine getirdi bile.
Genç kız formasını son kez düzeltti ve aşşağı kata indi. Annesini onun için yaptığı kahvaltı karşısında ağzı açık kaldı. Ama yemedi. Çünkü çoktan ders başlamıştı. Hemen eline reçelli ekmek aldı ve evden çıktı annesi hala arkasından 'yemeğini yedin mi' diye bağırıyordu ama genç kız takmadı.Evet kız otobüsü kaçırmıştı ve yürümeye daha doğrusu okula koşarak gitme kararı aldı.
Genç kız koşuyordu ve şanslıydı dışarıda fazla insan yoktu bu yüzden daha az rezil oluyordu. Kız bir sokağın ortasında durdu ve azıcık soluklandı. Kafasını kaldırdı ve önüne baktı, 3 tane çocuk uzaktan gördüğün kadariyla sarışın bir oğlana zorbalık yapıyordu, evet o çocuğu tekme tokat dövüyorlardi.
Genç kız ilk başta şaşırdı yanlarına gitmek istedi ama yapamadı , fakat sonradan sarışın oğlanın da aynı okul formasını giydiğini gördün ve yardım etme kararı aldın. Kız cılızın teki idi. Ama bu aklını kullanmayacağı anlamına gelmez.
Kız gizlice arkalarından yaklaştı ve bir çalıya saklandı.eline avucu büyüklüğündr bir taş aldı ve iri yarı oğlanın sırtına attı. Kızın bir an yüreği gitti oğlanın kafasına gelicek diye. Neyse ki sırtına geldi.oglanlar arkasını döndü ve taşı atanı bulmaya başladılar ama genç kız çoktan çalışan ayrılmış sarışın çocuğun yanına gitmişti. Genç kız sarışın çocuğun elini kendi omzuna attı, kızda elini onun beline doladı. Kızın omzundaki oğlanın elini kızın diğer eli tuttu, oğlan hafif baygın gibiydi ama hala bilinci yerindeydi. Oğlan içinde birşeylerin heyecanlandığını hissetti.
Kız ve oğlan okula sağ salim vardılar. Kız hemen revire götürdü ve olayları anlattı. Revirdeki hemşire ise konuşmaya başladı.
-Ahh~ küçüğüm...yine zorbalığa uğruyor...
+(Sen)Yine derken?
-Ah! Üzgünüm sana anlatmayı unuttum!
+Neyi efendim?
-kurtardığın çocuk her zaman zorbalığa uğrar,sende bu okuldansın, onu fark etmedin mi?
İşte bu soruda tıkandın. Bu çocuk kimdi ki?
Onunla aynı okuldansın ama hala adını bilmiyorsun onu geçtin yüzünü bile hatirlamiyorsun.
Hemşire tekrarladı.-Efendim,efendim orda misiniz?
+Ah! Evet...evet, evet dalmışım.
- huh bir an korktum.
+Eheh!
-genç oğlan 1 saatlik bir süreç içerisinde uyanır, siz gidebilirsiniz istiyorsanız.
İçinden düşündün, ilk ders edebiyat acaba hoca burda mıdır?
+Edebiyat hocası okulda mi?
-hayır, kocasının ayağı kırıldığı için izinli.
+Anladım...
~1 saat sonra~
Sarışın çocuk uyandı.
- n-ne zamandır burdayım?!
-yaklaşık 1 saattir.
-hayir! Ne b-bir saat mi?!
-evet.
-a-a şey.. kim beni b-buraya getirdi aca-acaba...?
Hemşire gözleriyle koltukta uyuya kalmış kızı işaret etti. Sarışın oğlanın aklına o yüz geldi. Onu o kavgadan kurtaran eşsiz surat... Sarışın oğlanın gözleri parıldadı adeta, kız uyanınca ona ne diyecekti peki? Anksiyetesi yine çıkmaya başladı oğlanın. Ama oğlan gitmek yerine onunla kalmak istedi...ilk kez biri ile kalmak istedi. Garipti bu onun için ama o kıza mutlaka teşekkür etmeliydi. Kimse onun için bunu göze almamıştı, annesi bile.
Sarışın çocuk kızın basının yanındaki birleşik koltuğa oturdu ve kızın yüzünü inceledi. Pürüzsüz, kusursuz tenin karşısında büyülendi. Kafasını kaldırdı sana baktıkça utandığını hissetti. Oğlanın da birkaç dakika sonra tekrar uykusu geldi.
Ve genç oğlan ve genç kız orda derin bir uykuya yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Drowned ✯Sadece Sen✯
Mystery / ThrillerGözlerini seviyorum. Gerçekten mi ? Gerçekten.