17~

22 4 5
                                    

Z kim zostaniesz zamknięty w pokoju na 24h~

Byk - z Nightmarem i Nightmare Fredbearem......

Strzelec - z Shadow Freddym i Shadow Bonniem....

Ryby - z Circus Baby i Ballorą.....

Koziorożec - z Happy Frog i Rockstar Foxym....

Baran - z Golden Freddym i Marionetką....

Panna - z Freddym i Foxym....

Bliźnięta - z Burntrapem i Vanny... / Powodzenia :)

Waga - z Mangle i Toy chicą....

Skorpion - z Gregorym i Glam Freddym....

Lew - z Bonniem i chicą....

Rak - z Lolbitem i Funtime Foxym...

Wodnik - z Balloon Boyem i JJ....

______________________________

Co będziecie robić? :3

Byk - Ty i Nightmare Fredbear będziecie wspólnie rozmawiać, potem Nightmare wpadnie na pomysł żeby zrobić konkurs na to kto cię bardziej wystraszy, w końcu ani on ani Fredbear nie wygra. Może to ty wygrasz, to ty ich wystraszysz, jak? Dobre pytanie- Internet. Lecz czy to na pewno wszystko? (Raczej nie)

Strzelec - W sumie to ani Shadow Fred ani Shadow Bonnie nie ze chcą tam siedzieć więc wezmą ciebie i teleportujecie się nad staw, spotkacie tam Mr Hippo karmiącego kaczki. Na końcu będziesz chciał popchnąć Shadow Freddyego do stawu ale się okaże że on jest nie materialny i ty tam wpadniesz :^. Lecz czy to na pewno wszystko?

Ryby - Ballora znajdzie jakieś słodycze i ci je podaruje natomiast Baby zacznie opowiadać o tym jak to nie powinno się przyjmować żadnych słodkości od robota. Potem zatańczysz z Ballorą na scenie a Baby będzie was nagrywać, na koniec wszyscy wyjdziecie bardzo Heppi 🤩. Lecz czy to na pewno wszystko?

Koziorożec - Rockstar Foxy pokaże wam jego papugę 🙂, Będziecie po prostu rozmawiać i się wygłupiać, znajdziecie pamiętnik jednego z stróżów nocnych więc go przeczytacie. Na końcu gdy już będziecie się nudzić wspólnie wywarzycie drzwi 👍. Lecz czy to na pewno wszystko?

Baran - Golden Freddy teleportuje się na zewnątrz, zostaniesz z Marionetką :^, okaże się że to jest spoko morda i nawet da ci prezent, na koniec będziecie wspólnie...... Nwm hejtować Williama XD. Lecz czy to na pewno wszystko?

Panna - Freddy będzie siedział samotnie, Foxy też. Ty będziesz musiał coś wymyślić do roboty żeby nie zmarnować tego dnia, wyjdzie na to że ty i Foxy będziecie próbować narysować Freddiego, na końcu oni obaj uznają że twój rysunek wyszedł lepiej. Lecz czy to na pewno wszystko?

Bliźnięta - Na początku będzie trudno. Walka o życie. Po kilku kłótniach, żartach, po zmienianiu tematu z zabijania na urocze kociaki Burntrap zacznie opowiadać ci i Vanny o tym wszystkim co musiał przejść przez te wszystkie lata.... Na końcu wyjdziesz zszokowany i przez całą noc nie będziesz mógł zasnąć. Lecz czy to na pewno wszystko?

Waga - BĘDZIE TEA PARTY,(Czekaj to Animatroniki mogą pić herbatę? •-•) zaczniecie rozmawiać o Pizzeriach i ogólnie o wszystkim, na końcu zagracie w prawda czy wyzwanie i będziesz musiał powiedzieć kto ci się podoba..... Lecz czy to na pewno wszystko?

Skorpion - Będziecie przeglądać Arty z fnafa na google aż natraficie na złe rzeczy..... Przez co Freddy już nigdy nie zostawi Grzegorza samego z internetem. Na koniec Freddy pozwoli ci wejść do jego brzucha- ale się nie zmieścisz. Lecz czy to na pewno wszystko? ✨

Lew - Bonnie będzie grał na gitarze a ty i Chica będziecie śpiewać prze prze różne piosenki z fnafa i nie tylko^^ potem zacznie wam się nudzić i będziecie szukać klucza do drzwi żeby wyjść. Lecz czy to na pewno wszystko? :>

Rak - Funtime Foxy pokaże ci swoje show, Lolbit będzie mu przeszkadzał. Na końcu sie pokłócą a ty będziesz musiał ich pogodzić. Lecz czy to na pewno wszystko?

Wodnik - Będziecie pompować balony 🤨 a potem rysować na nich różne buźki :D na końcu zaśniesz w śród tych balonów. Lecz czy to na pewno wszystko co się wydarzy?

Nawet nie wiecie ile czasu poświęciłam na pisanie tego rozdziału..... W sumie Ja też nie wiem.
Ale dużo czasu XD

/ Zødiaki z FNaF \Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz