part two

6 0 0
                                    

...Geçen yıldı.John ile okadar uyumluyduk ki san ki aramızda gizli bir çekim kuvveti vardı.Bizi birbirimize bağlayan bir çekim kuvveti...Beraber en sevdiğimiz kafeye gidince bana Fransa'ya gitmesi gerektiğini ve geri dönmeyecekleri söyledi.Buna istemeye istemeye göz yummuştum.Ertesi gün gine John u düşünürken bilinneyen bir numaradan bana bi mesaj gelmişti.Mesajı açrığım zaman kalbime bıçak saplandı John başka bir kızla birlikte olmuştu.Ben düşüncelere dalmışken düşüncelerimi bölen kapı zili olmuştu.Aşağıya inip kapıyı açtım.Kapıyı açmamla kızgın bir Beth görmem bir oldu."seni sürtük hala hazırlanmadın mı sen!!!""hazırlanıyordum" Beth beni içeri sürkleyerek kapıyı kapattı."sen hazırlan ben de kahvaltıyı hazırlayım" dedi.Bende tamam dercesine gözümü kırptım.Tam yukarı çıkıyodum ki Beth popoma şaplak attı.İkimizde kahkahalara boğulmuştuk yukarı çıkarken hala gülüyodum. Sonunda odama girmiştim.Hemen aynanın karşısına geçtim. Zaten dalgalı olan saçlarıma elimle şekil verdim.Uzun kirpiklerime bir kat rimel sürdüm.Dudaklarıma da en sevdiğim  kirazlı parlatıcımı gezdirdim.Sonunda hazırdım.Aşağıya indiğim de Beth kahve yapmış ve salata hazırlamıştı.Aman ne kadar güzel bir kahvaltı.Beth bana ters ters bakmaya başladı ben de ona ne var dercesine omuz silktim.Beth somurtarak "seni fahişe beğenmiyorsan erken kalkıp güzel bir şeyler yapsaydın.Benim elimden de bu kadar geliyor İşte" tanrım bu kız düşüncelerimi mi okuyor diye düşünürken aklıma dank etti.Dışımdan düşünmüştüm.Hemen Beth in yanaklarını sıkarak"ben senin elinden bok olsa yerim" Beth bana iğrenircesine baktı ve gülmeye başladı.Bir iki lokma atıştırdıktan sonra geç kaldığımızı farkettim.Hemen çantamı alıp aceleyle evden çıktık.Okula geldiğimizde bahçede kimsenin olmadığını gördüm.Harika yine geç kalmıştık.Beth le ilk derslerimiz uyuşmuyordu bu yüzden ayrılmak zorunda kaldık.ilk dersim biyolojiydi ve ben biyolojiden nefret ederim.Sınıfa giediğimde Bay Smith den özür diledim ve yerime geçmek adına yol aldım.Sırama geldiğim de biran şok oldum.Sıramda ultrasexy,gece karası saçları olan,keskin yüz hatları insanın içini eriten ama bir okadar da bana yaklaşma kızım ben tekin değilim diyen birisi oturuyordu.Cesaretimi toplayıp"Pardon burası Benim yerim kalkarmısın" dedim. beni hiç takmadı bile ukala piç kurusu sinirlenmiştim"heyy kime diyorum kalksana be yerimden"göt lalesi beni gine takmamıştı ama sınıfta ki herkes bize bakmıştı.Mecburan yanına oturmak zorunda kaldım.Ben yanına oturunca yanağının Sol yanında bi çizgi belirdi.GÜLÜYORDU bi de.Şuan ağzının ortasına bir tane patlatmamak için kendimi zor tutuyorum.Sonra ondan taraftan bi ses geldi"derse odaklansan iyi olur"ve yine o çarpık gülüş.Önüme döndüm.İçimdeki öfke beni şuan yiyip bitiriyodu.Derstte arada bir bana bakrığını hissediyorum.Bakışlarını görmemek için kafamı kollarıma gömdüm.Az önce Beth e mesaj atmıştım yemekhanede buluşacaktık.Evetttt işte beklediğim zil.Tenefüs zili çalmıştı.Tama masadan kalkmaya yeltenmiştim ki arkadan birisi kolumu tutmuştu.Kim tuttu diye arkamı dönmüştüm.Kim olcak tabiki ukala piç kurusu gine o çarpıkgülüşüyle bana"Zayn "dedi anında kolumu çektim ve yemekhaneye indim.Ukala göt lalesi...

COME BACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin