Însfârșit am scăpat de școală.... A venit vacanța de vara !!! Yeee... Nu știu ce e cu mine ... Nu mă bucuram atât pentru 3 amărâte de luni!!!.. Ar cam trebui sa ma prezint.. Deci sa incep.. Ma numesc Rebecca , dar prieteni imi spun Becca.. Am 17 ani .. Par castaniu cu suvite roscate... Am inebunit... Sunt o fire realista , rea cu cine merita , incapatanata , increzatoare in mine , mincinoasa ...doar putin .. foarte mult ... indrasneata , imi plac morcovi , sa dorm , cluburile si desigur BAIETII!!
Deci acum stau in camera mea cu telefonul in maine ... De ce ??? Pentru ca tre' sa ma sune Kate .. Prietena mea cea mai buna !!! In fine... Aud un vibrait si ma trezesc la realitate .. Am primit un mesaj... Intru la mesaje si vad ca am un mesaj de la un numar ..
Scrie in el :
Necunoscut:Buna, dulceata !!
Eu:Cine dracu esti??
Necunoscut: Viitorul tau iubit !!!
Eu:Esti nebun omule !!!
Necunoscutul:Sunt nebun dupa tine , iubire !!
Eu:Esti vreun pedofil??
Necunoscut:Nu... Ce.ai femeie.???
Eu:Ce am ??? Te am pe tine , tipule !!! De ce tocmai eu ??? Sunt atatea fete in intreaga lume !!! Lasa.ma in pace !!! Paa...
Si cu mesajul asta ... Mi.am inchis telefonul si m.am pus in pat.. Intrand in lumea viselor...Buna , guys ... Este prima mea carte!! Capitolul celalalt o sa fie mai lung !!? Bye !!