Dora ile tanışma

16 4 0
                                    

Hayatta her zaman başkaları için çabaladım. Annem okulda başarılı olmamı istedi , arkadaşım dediğim insanlar onlara para desteği sağlamamı istedi. Bu zamanlarda ise benden hiçbir karşılık beklemeden yanımda olan tek kişi babamdı. Onun hakkını ne kadar istesem de ödeyemem.

Adım Dora. Herhalde hayatı doruklarda yaşayayım diye koymuşlar bu ismi🤷‍♀️.

Yakın zamanda okullar tatil oldu ve ben de bugün en sevdiğim şey olan kuzenimin yaşadığı yere gitme planımı uygulayacağım. Bunu trenle yapacak olmam ise en iyi yanı. Aslında durumumuz gayet yerinde ama tren sevdamdan kimse vazgeçiremez beni çünkü trenin bana verdiği his ve mutluluk o kadar güzel ki vazgeçemem sanırım.

Eşyalarım hazır sayılır , yardımcımız Süsen abla ile birlikte çoğu eşyamı valizlere doldurduk.Evet valizler çünkü kıyafet ve kozmetik benim herşeyim.

Sıra hiç hoşlaşmadığım vedalaşma da . Annem her zaman ki memnuniyetsiz ifadesiyle beni bekliyor. Yanında da sıcacık gülümsemesiyle bana bakan babam var. Gitmemdem pek hoşlanmadıklarını biliyorum çünkü kuzenimin babası olan Etem amcamla araları pek düzgün sayılmaz.

Yavaşça yanlarına yaklaştım ve önce anneme sonra babama olmak üzere ikisine de sıkıca sarıldım. Bir kaç veda konuşması ve uyarıdan sonra evden çıkmaya hazırdım.

Tren garında 3 dakika sonra gelecek olan trenimi bekliyorum şuan. Her yıl olduğu gibi bu senede son derece heyecanlıyım. Oradaki gardan beni kuzenim Elif alıcak , onu gerçekten çok özledim.

Yollarda Bulurum Seni  BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin