Medya Dora 💖💖💖
Sonunda evden çıkabildim. Tren garına kendim gitmek istedim çünkü .... çünküsü yok canım istedi
Şuan trendeyim. ŞUAN TRENDEYİM. WUAPAĞAĞAĞĞAĞAĞA. Tamam yeterli.
Kısaca bahsetmek gerekirse yolculuk gayet güzel geçiyor mutluyum huzurluyum. Dert yok tasa yok oh mis.
Şimdi asıl mevzuya gelirsek ben içimde nasılsam dışarıda tam tersi olarak aşırı utangaç ve çekingenim zaten sosyal anksiyetem hemen baş gösteriyor. O yüzden biraz gerginim ama atlatıcaz bunları da be.
Tuvalete gitmem gerek , koşa koşa gitsem nasıl görünürüm acaba dışarıdan. Yavaşca kapıyı açtım ve işte gerginlik başlasın.
Küçük adımlarla tuvalete doğru yürümeye başladım. Yürürken yeri izliyodum kii birinin sert bedenine çarpana kadar . Hızlıca kafamı kaldırdım ve özür dilemek için ağzımı açtım ama o da ne mükemmel ve kusursuz bir yüz vardı karşımda . Önce adama çarpıp sonra da yüzüne bakakaldığım için kendime kızdım. Ve hemen konuşmaya başladım:
"Çok özür dilerim sizi farketmedim ne olur kusuruma bakmayın"
Koskoca cüssesini farketmediğimi anladığı için hafiften dudağı kıvrıldı ama beni bozmadan devam etti
" Sorun değil."
Bu muydu yani? Sadece bir sorun değil mi? Neyse çok fazla sorun etmeye başladım yine. Geçmesi için yana çekildim ve ona yer açtım. Yüzüme son kez baktıktan sonra hareketlendi ve yanımdan yürüyüp geçti.
Allahım o nasıl güzel bir yüzdü öyle . Yemyeşil gözleri vardı tıpkı orman gibi , kumral olması ise göz rengiyle birleşince görsel şölen oluyordu adeta. Hele o upuzun kirpikleri.....anlatılmaz izlenir yani. Neyse adamı düşüne düşüne bi hal oldum.
Tuvalette işimi halledip çıktım ama hala ister istemez o adamı düşünüyordum çünkü nasıl bir insan bu kadar çekici olabilirdi aklım almıyor. Hazır konuşuyorken size kendimden bahsedeyim ismimi zaten biliyorsunuz . Asıl kimliğime gelecek olursak ben eşcinsel bir bireyim ve etrafımda kimse bunu bilmiyor. Bazen herkese söylemek istiyorum ama kendimi durduruyorum çünkü ne tepki alacağımı kestiremiyorum. Daha önce hiç ilişkim olmadı zaten henüz 19 yaşındayım.
Ama o gözler neydi öyle ya ... yani kendi tipime de berbat diyemem açıkcası çünkü etrafın söylemlerine göre tam bir erkek güzeliyim. Ama yinede o adamın yanında benim tipim fıs kalır yani anlatabildim mi?
.
.Yolculuk sona ermek üzere ve ben aşırı heyecanlıyım. Muhtemelen Elif de benimle aynı heyecanı taşıyarak kapıda beni bekliyodur.
İnme vakti geldi bile indiğim gibi karşımda duran Elif 'imi görünce gözlerimden adeta kalpler fışkırdı ve koşarak birbirimize sarıldık. O kadar özlemiştim ki.... ve o sırada trende karşılaştığımız o taş parçasını gördüm. Resmen eriyecektim olduğum yerde , yürüyüşünde asalet vardı adamın resmen. Adamı gözlerimle yemeyi bıraktım ve önüme döndüm o sırada Elif çoktan dedikoduları anlatmaya başlamıştı bile hemen onu dinlemeye koyuldum. Akrabalarla ilgili herşeyi anlatmaya başladı e tabi bende dinlemeye.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yollarda Bulurum Seni BxB
Fiksi RemajaDora'nın kuzeninin yanına gitmek için trenle çıktığı yolda rayından kayan duygularını okumak ister misiniz ? İlk yazma deneyimim o yüzden lütfen hatalarımı bana bildirir misiniz :)