Cʜᴀᴘɪᴛʀᴇ 2

24 2 1
                                    

Tᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ : "Mɪ...Mɪᴋᴇʏ-ᴋᴜɴ....Dʀᴀᴋᴇɴ-ᴋᴜɴ ǫᴜ'ᴇs ǫᴜᴇ ᴠᴏᴜs ғᴀɪᴛᴇ ʟᴀ̀ ??"

Mɪᴋᴇʏ : " Oɴ ᴠᴏᴜʟᴇᴢ ᴛᴇ ᴠᴏɪʀ ᴘᴏᴜʀ ғᴀɪʀᴇ ᴜɴᴇ sᴏʀᴛɪ ᴇɴᴛʀᴇ ᴘᴏᴛᴇ ᴍᴀɪs ᴛ'ᴇ́ᴛᴀɪᴛ ᴘᴀs ᴅᴀɴs ᴛᴏɴ ᴄᴏʟʟᴇ̀ɢᴇ / ʟʏᴄᴇ́ᴇ ᴅᴏɴᴄ ᴏɴ ᴇsᴛ ᴠᴇɴᴜ ᴠᴏɪʀ sɪ ᴛᴜ ᴇ́ᴛᴀɪᴛ ᴄʜᴇᴢ ᴛᴏɪ :) "

Tᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ : "Oʜ.....ʜᴜᴍ...ᴏᴜᴀɪ ᴊᴇ ᴍᴇ sᴇɴᴛᴀɪs ᴘᴀs ʙɪᴇɴ ᴀᴜᴊᴏᴜʀᴅ'ʜᴜɪ ᴅᴏɴᴄ ᴄʜᴜɪ ʀᴇsᴛᴇʀ ᴄʜᴇᴢ ᴍᴏɪ..ʜᴇ ʜᴇ"

Mɪᴋᴇʏ : " Aʜ..ʙᴏɴ ʙᴀʜ ᴏɴ ᴠᴀs ʀᴇsᴛᴇʀ ᴀᴠᴇᴄ ᴛᴏɪ ᴀʟᴏʀs *sᴏᴜʀɪs* "

Mɪᴋᴇʏ ᴇᴛ Dʀᴀᴋᴇɴ s'ᴀᴘᴘʀᴇ́ᴛᴇʀ ᴀ̀ ᴇɴᴛʀᴇʀ ᴄʜᴇᴢ ʟ'ᴀᴅᴏʟᴇ́ᴄᴇɴᴛ ᴍᴀɪs ᴄᴇʟᴜɪ-ᴄɪ ʟᴇᴜʀ ʙᴀʀʀᴀ ʟᴀ ʀᴏᴜᴛᴇ.

Tᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ : "NON !!!!

Mɪᴋᴇʏ ᴇᴛ Dᴏʀᴀᴋᴇɴ : *Cʜᴏǫᴜᴇʀ*

Tᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ : "Eɴғɪɴ ᴊᴇ ᴠᴇᴜx ᴅɪʀᴇ....ᴇʜ....ᴠᴏᴜs ᴘᴏᴜᴠᴇᴢ ᴘᴀs ᴇɴᴛʀᴇʀ...ᴇʜ...ᴄ'ᴇsᴛ ʟᴇ ʙᴏʀᴅᴇʟ"

Mɪᴋᴇʏ : "C'ᴇsᴛ ᴘᴀs ɢʀᴀᴠᴇ !

Dɪᴛ ʟᴇ PETIT ᴄʜᴇғ ᴅᴇ ɢᴀɴɢ ᴛᴏᴜᴛ ᴇɴ sᴏᴜʀɪᴀɴᴛ.

Tᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ : "Oᴜɪ ᴍᴀɪs ɴᴏɴ....ᴅᴇ́sʟᴇ́ᴇ...."

Dʀᴀᴋᴇɢɢ : " Eᴛ ᴘᴏɪʀǫᴜ- "

Nᴏᴛʀᴇ ɢʀᴀɴᴅ ᴀsᴘᴇ̀ɢᴇ ɴ'ᴀs ᴍᴇ̂ᴍᴇ ᴘᴀs ʟᴇ ᴛᴇᴍᴘs ᴅᴇ ғɪɴɪʀ sᴀ ᴘʜʀᴀsᴇ ǫᴜᴇ ᴏɴ ᴇɴᴛᴇɴᴅ ᴜɴᴇ ᴘᴇᴛɪᴛᴇ ᴠᴏɪx.

T/P : "BABA!!"

Lᴇs 2 ᴅɪʀɪɢᴇɴs ᴅᴜ Tᴏᴍᴀɴ ʀᴇɢᴀʀᴅᴇʀ Tᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇsᴛᴏᴍᴀǫᴜᴇʀ...Pᴇɴᴅᴀɴᴛ, ǫᴜᴇ ɴᴏᴛʀᴇ ᴠᴏʏᴀɢᴇᴜʀ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴛᴇᴍᴘs ᴀᴠᴀɪᴛ ᴜɴᴇ ɢᴏᴜᴛᴇ ᴅᴇ sᴜᴇᴜʀ ᴅᴜ ᴀ̀ ᴄᴇᴛᴛᴇ ᴀᴄᴛɪᴏɴ.

Dʀᴀᴋᴇɴ : " C' ᴇsᴛ ʟᴀ ᴠᴏɪx ᴅ'ᴜɴ ʙᴇ́ʙᴇ́ , ᴊ' ᴀɪ ᴘᴀs ʀᴇ́ᴠᴇ́s "

Mɪᴋᴇʏ : " Oᴜᴀɪᴘ ᴍᴏɪ ᴀᴜssɪ ᴊᴇ ʟᴇs ᴇɴᴛᴇɴᴅᴜs...Tᴀᴋᴇᴍɪᴄʜᴏᴜ ᴘᴏᴜʀǫᴜᴏɪ ʏ ᴀ ᴜɴ ʙᴇ́ʙᴇ́ ᴄʜᴇᴢ ᴛᴏɪ ?? "

Tᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ : " Uɴ ʙᴇ́ʙᴇ́...ǫᴜᴇʟ ʙᴇ́ʙᴇ́.."













Dᴇ́sᴏʟᴇʀ sɪ sᴀ ɴᴇ ᴠᴏᴜs ᴘʟᴀɪᴛ....ᴊ' ᴀɪ ᴘʀᴇ́ᴠᴜs ᴅᴇ ғᴀɪʀᴇ ᴜɴ ɪᴍᴀɢɪɴᴇ / ᴘʀᴇ́ғᴇ́ʀᴇɴᴄᴇ ᴀᴠᴇᴄ ᴜɴ Mɪᴋᴇʏ x Oᴄ
ɴ'ᴇ̨sɪᴛᴇʀ ᴘᴀs ᴀ̀ ᴍᴇ ᴅᴇᴍᴀɴᴅᴇʀ ᴏᴜ ᴍᴇ ᴅɪʀᴇ ᴠᴏᴜs ᴘʀᴇ́ғᴇ́ʀᴇʀ ǫᴜᴏɪ ᴄᴏᴍᴍᴇ ʜɪsᴛᴏɪʀᴇ ᴏᴜ ᴀᴠᴇᴄ ǫᴜɪ.

sᴜʀ ᴄᴇ ʙʏᴇ   


ᕕ( ᐛ )ᕗ

♡︎ 𝒯𝒽ℯ 𝓁𝒾𝓉𝓉𝓁ℯ 𝒽𝒶𝓃𝒶ℊ𝒶𝓀𝒾 ♡︎Où les histoires vivent. Découvrez maintenant