Jag och min styvmamma tittade på tv medan popcornen var i micron, och ni undrar säkert var min riktiga mamma är. Hon var en tiger och flydde ifrån fängelset med mig i munnen, två jägare sköt henne dagen därpå. Och mig själv är också en tiger och en människa, man kan kalla mig en hybrid.
Vi har precis flyttat ifrån Minnesota och bor nu i Pitzbirg . Jag har hört att det finns varulvar här i Pitzbirg, men jag har inte känt av doften av det. Men jag kommer nog någon gång.Det var morgon och jag gjorde mig klar för den långa dagen, jag tog på mig halsbandet som Ellinor har köpt till mig. Jag sminkade lite tunt på mitt ansikte. Tog på mig lite kläder som jag tyckte skulle vara perfekt till idag, och när jag var klar tog jag min väska och sprang iväg. När jag kom till skolan kände jag dofter överallt och tittade mig på skolan som jag skulle gå på nu. När jag kom in kände jag mig fri fast instängd.
" Scott, du måste förstå att Adelin är inte bra till dig!" Hörde jag en röst långt framför mig. Min hörsel var bra för att jag är typ en tiger, så dom kan väll höra bra? Vad vet jag. När jag passerade " Scott " så kände jag doften av en varulv, och jag kunde inte nästan andas så jag vände mitt huvud och mina ögon blev orangea. Och jag vände mig om och sprang mot mitt klassrum och satt mig snabbt. Men såklart kom killen in och satt sig bakom mig. Perfekt!När skolan var slut så gick jag snabbt till dörrarna och försökte öppna den, fast då kom det en hand bakom mig.
" Vem är du?" sa rösten, jag vände mig om och såg samma kille som jag kände lukten av en varulv." Mitt namn är Eliza, några frågor?" försökte jag säga tufft, fast när jag sa så blev min röst ljus. Var jag nervös.
När jag kollade på honom riktigt så var han bara en tonåring med en sne käke." Jag trodde inte att du var en varulv, eftersom jag förväntade mig mer?" sa jag med en konstig röst. Han tog sin hand över min mun så att ingen skulle höra mig, och ingen var där. Han förde mig till killarnas toalett och släppte mig där.
" Jag kommer bara fråga igen, vem är du?!" sa han högt och aggressivt. Jag kände hur jag blev rädd och såg mig själv i spegeln, mina ögon var orangea.
" Jag är en tiger okej!" skrek jag högt, det lät som om jag röt.
" Okej, förlåt att jag var så. Men jag har inte sett någon som du?" Sa han.
" Vad heter du?" sa jag undrade. Han tog ett steg fram och sa.
" Mitt namn är Scott "
YOU ARE READING
Jag är en av dom
ParanormalMin mor dog av två jägare och jag har blivit hittad när jag var en liten människo bebis. Om mina styvförälder inte hade hittat mig skulle jag varit på ett laboratorium och fått tester. Många kallar min sort för monster eller The Mona of demons. Jag...