,,Čo robíš dnes večer?ˇ"pýtala sa ma Mary cez hodinu biológie. ,,Čo ja viem ?Ale rada by som niekam vypadla a ty ?"rýchlo a hlavne potichu som odpovedala na otázku ktorú mi položila Mary keď som bola zahľadená do knihy a snažila sa aspoň niečo pochopiť.Zrazu som len začula ten zvuk ,ten neodolateľný,milý ,príjemný zvuk - zvuk zvonenia . Mary si sadla na lavicu a vykladala mi svoj plán čo budeme večer robiť ,snažila sa mi naznačiť že by chcela ísť na korčule a s niekym ,ale s kým to som nepochopila . ,,Wewe veď už máme 14 a stále nemáme chalanov ", pri týchto slovách som sa začala červenať, ,, s ktorými môžeme ísť na korčule ,zahrať si futbal a tak , veď vieš ". Strašne mi odľahlo keď Mary dokončila vetu . A už aj znova zvoní ani som nestihla reagovať na Mary,už bola v triede učiteľka . Iba som jej šepla :,, Uvidím ,opýtam sa mami ". Mary iba nahodila krátky úsmev a ani neodpovedala . Učiteľka nám dala zadanie , mali sme urobiť nejakú výstižnú prezentáciu alebo projekt o našej obľúbenej pesničke . Na tento projekt sme sa dali do dvojíc ako inak ja a Mary spolu . ,,Nezabudnite do konca školského roka doniesť ".povedala učiteľa .
S Mary sme sa dohodli na pesničke Taylor Swift - Shake It Off .Hneď sme si ju aj spolu zažali spievať .Síce sa na nás smiala celá trieda ktorá spolu s nami spievala,nevadilo nám to a zabávali sme sa kým učiteľka niekam odbehla .Keď som prišla domov hneď som sa mamy opýtala na výlet s Mary . ,,Nie ,nemáš domáce úlohy a okrem toho ... ". mrmlala si mama .Okolo poľ šiestej prišla pre mňa Mary . Povedala som jej že nemôžem ísť a ona,ona zrazu vybuchla . ,, Ty stále niečo máš ,vyhováraš sa ,si tichá a mám pocit že niečo mi tajíš". ako to dopovedala bachla dverami a odišla .Bolo to čudné mala som pocit že so mnou sa nič nedeje okrem toho tajomstva ba naopak niečo sa deje s Mary . Ale moje tajomstvo som jej držala v sebe .
YOU ARE READING
Prečo nie ?
AdventureŽijem v malej dedinke ,volám sa Veronika mám 14.Môj život sa zdá byť ako každý iný ale zrazu prídu nečakané zmeny ...