Ecemi yatağa götüren atahan geçen sefer ecemin yaptıklarının intikimanı almak ister ecemi yatağa fırlatır yatağının başında önceden ayarladığı iplerle ecemi bağlamaya çalışır ecem direnmeye çalışsada bir erkeğe gücü yetmez önce ellerini sonra ayaklarını bağladıktan sonra gelip karnına oturan atahan bir tüyle ecemin suratına sürmeye başlar kulaklarına boynuna ordan göğüslerine yavaş yavaş tüyü sürten atahan ecemi kıvrandırır çok gıdıklanmasada huylandırmaya yetiyordur.
Tüyü bırakıp kollarına hafif hafif parmağını sürter yavaş yavaş koltuk altına iner kıvranması artan ecem yavaş yavaş sesli gülmeye başlar atahan o anda koltuk altlarını hızlı hızlı gıdıklamaya başlar ecem kahkaha atmaya başlar ve atahanı üstünden atmaya çalışır ama başaramaz bir kaç saniye sonra duran atahan bebek yağını çıkarır ve ecemin göğüslerine döker.
Göğüs uçlarıyla yavaş yavaş oynayan atahan ecemin hafif inlemesi ve gülmeleri onu azdırır. Elleriyle daha hızlı ve hassas daireler çizmeye başlar ve ecemi çıldırtır tekrardan kıvranmaya başlar bir süre göğüsleriyle oynadıktan sonra bacaklarına oturur ve belinin kenarlarıyla oynamaya başlar hafif huylansada çok etki etmez bu yüzden atahan yüzünü karnına yaslıyıp karnının etrafını ve bel bölgesini hızlı ve acıtmadan ısırmaya başlar.
E:Hahahahhahahahah nolur dur çok huylanıyorum hahhahahahahaha nolur yapma.
Atahan ecemi dinlemez ve bir kaç dakika böyle devam eder durduğunda ecem nefes nefese kalır gülmekten göz yaşları akmıştır biraz dinlenmesini beklerken atahan eline bir tüy alır ve kasık bölgesiyle oynamaya başlar yavaş yavaş ecemin vajina ve çevresinde tüyü gezdirir ecem huylanırken aynı zamanda zevke gelir. 2 dakika sonra tüyü bırakan atahan yavaş yavaş bacaklarından ayaklarına ellerini sürte sürte inmeye başlar neyin başına geliceğini anlayan ecem.
E:Lütfen çok gıdıklama en çok gıdıklanan yer ayaklarım.
A:Evet biliyorum o yüzden en çok zamanı oraya ayırdım. der ve gülerEcem ne söylesede kaçamıcağını bildiği için kaderine razı gelir.
Sol ve sağ ayağına bir öpücük verdikten sonra yavaş yavaş iki eliyle huylandırmaya başlar parmaklarını açıp kapayan ecem hafif hafif güler.
Baskıyı arttıran atahan sol ayağındaki elini hızlandırırken sağ ayağındaki eli ecemin parmak aralarında gezer.E:Nolur ahahhaahahahahah parmak aralarım olmaz hahahahahah çok gıdıklanıyorum nolurr.
Atahan sadece güler ve aynı şekilde 1-2 dakika devam eder biraz alışan ecemin gülmeleri azalır. Atahan bu kez ellerinin düzenini değiştir sol ayağının parmakların arasını gıdıklamaya başlarken sağ ayağının tabanında hızlı hızlı gitmeye başlar. Yine kahkahaları atan ecem dur nidaları atar ama atahanın durmaya niyeti yoktur 1-2 dakikada bu şekilde devam ettikten sonra ecem nefes nefese kalmıştır bu yüzden biraz dinlenmesi için atahan ecemi bırakır biraz sonraBir eline tüy alır sol ayağına sürter ama çok tepki alamaz parmak aralarında dener ve ecem kıkırdamaya başlar sol ayağının parmaklarının arasında tüy gezdirirken sağ ayağının parmaklarını yalamaya başlar ecem bir yandan zevk alırken bir yandan gıdıklanır biraz sonra tüyü bırakır ve tabanlarını ısırmaya başlar ve ecem yine kahkaha atmaya başlar 2 dakika böyle devam ettikten sonra diğer ayağına geçer parmak aralarını biraz yaladıktan sonra yine tabanlarını ısırmaya başlar 1-2 dakika sonra
E: Hahahahahahaha artık lütfen dur dayanamıcam Hahahahahahahah lütfen
A:Dur daha son bölüme geçmedik
E:Lütfen daha fazla dayanamıcamAtahan bebe yağlarını alır ve ayaklarına sürer ve bir eline diş fırçasını diğer eline tarak alır.
E:Lütfen nolur yeter artıkkk dayanamıcammm
A:Zevk almaya bak der ve kahkaha atar
Yavaş yavaş diş fırçasını ve tarağı sürtmeye başlar ecem anında kahkaha atmaya ve debelenmeye başlar
E:Dur lütfennn ahhahahahaaahhaah durrr hahahahahaha
Atahan ecem bağırdıkça daha da hızlanır ecem daha sesli gülmeye ve daha güçlü debelenmeye başlar bir kaç dakika gıdıklamaya devam eder
Ecemin kahkahası tüm evi inletmeye başlar o kadar güçlü debelenir ki ipler çözülür iki ayağını bir koluyla saran atahan tarağı alır ve tarağı hızlı hızlı iki ayağı arasında hareket ettirir 2 dakika sonraE: Lütfen Ahahahahajahajah Lütfen artık DURRRR HAHAHAHAHAH
Atahan artık durur ecemin ayağını ve parmaklarını yalar bacaklarına yavaş yavaş çıkar ordan kasıklarını yalamaya başlar ecem inlemeye başlar biraz yaladıktan sonra göğüslerini ağzıyla emer bir eli vajina çevresinde gezer inlemeleri artan ecem içime gir diye inler boxerını çıkartan atahan penisini yavaş yavaş vajina çevresinde dolaştırır bir yandan göğüslerini emmeye devam eder ecemin inlemeleri biraz daha artarken atahan içine sert ve hızlı şekilde girer biraz acı ve zevkle çığlık atar ecem.
Atahan ecemin bacaklarını omzuna alır ve ecemin boynunu öpüp emmeye başlar yavaş tempoda başlarken yavaş yavaş hızlanır temposunu arttırırken ecemin kalçalasına şaplak atar her şaplağında daha yüksek sesle inler ecem atahan ise her inlediğinde daha sert şaplak atar bir kaç dakika bu pozisyonda devam ettikten sonra
ecem atahanın üzerine geçer ve üstünde zıplamaya başlar atahan iki eliyle ecemin göğüslerini sıkar 1-2 dakika sonra ecem inleyerek boşalır 3-4 dakika daha aynı pozisyonda devam ederler atahan artık boşalmak üzeredir ecem atahanın üzerinden iner ve 2 ayağının arasına penisini alır daha fazla dayanamayan atahan 30 saniye içinde inleyerek ecemin ayaklarına boşalır ecem ayağına gelen tüm spermleri emer ve yutar atahanla göz göze gelirler ve gülüşürler ikiside yorgunluktan yatağa yığlırlar.