-Akkor indulhatunk?-kérdezte Shigaraki.
-Igeeen-mondta Toga eléggé lelkesen ahoz képest hogy először mennyire ellene volt a tervnek.Kurogiri megnyitotta a portált, miközben a gonosztevők megjöttek.
És itt vagyunk a USJ-ban.
Láttom ahogy a gonosztevők probálják elintézni a hősöket és a tanulókat kisebb-nagyobb sikerrel.Nem takarta semmi sem az arcom nagy bánatomra, mert megláttam egy bizonyos tüskés hajú egyedet
-Rrrr-morogtam mint egy kutya.-Kacchan-mondtam undorral a hangomba.
-Az ki, az ki?-érdeklődött Toga, mint egy kölyök kutya
-Az akit minél hamarabb meg akarok kínozni-mondtam ridegen és rámutattam a robantgató alakra
-Dráma van-mondta Dabi kislányos hangon és elnyújtotta a "van" szót
-Szerintem cuki nem értem mi a bajod vele-közölte Toga egyszerűen.-bár nem az én esetem, szerintem ő ölne meg engem és nem én őt ha 1 v1 lenne a felállás és egy kicsit erőszakosnak tűnik.
-Pf még hogy kicsit erőszakos az az idióta a pokolba még nálam is lejjebb foglalja majd a helyet, sőt szerintem már most VIP szekció van csak neki felálítva. És annyira önző hogy...De nem tudtam befejezni a monológomat mert egy kb 30-as éveiben járó férfi asszem valami Erotic dead a neve, sorra irtotta a gonosztevőket. (Aki nem tudd angolul az "Erotic dead" azt jelenti erotikus halál)
-Asszem meló van-mondtam majd el indultam a férfi felé, aki amikor meglátta hogy közeledek rögtön aktiválta a képességét-Azt hiszed ez beválik-néztem rá és el nevettem magam.
-Természetesen
-Hát öreg akkor tévedésben élsz-mosolyogtam ráŐ erre csak egy kicsit figyelt mivel azt várta hogy mikor esek pánikba a képességem eltűnése miatt.
Elő húztam a késeim majd rá támadtam.
Elég jó volt a reakció ideje ahoz hogy első késem ki kerülje, de a másodikra nem számíthatott amit egyenesen a tüdeje felé szúrtam. Pár pillanat múlva már a vér csodálatos illata járta be a testem amitől egy kellemes borzongás futott végig rajtam.
Sajnos nem élveszhettem sokáig a véres hőst mivel újra harcolni készült.2 perc múlva:
Már elintéztem az öreget, és most Togával folytatok eszme cserét arról hogy a méreg vagy a vérveszteség okoz e gyorsabb halált.
De ebben a pillanatban megjelenik All Might.-Shigi nem akarlak fel idegesíteni, de jobb ha lépünk a Nomu majd megoldja-mondtam majd ebben a pillanatban Kurorigi megnyitotta a portált.
Juhú megírtam ezt a részt is
Helyes írási hibákért sorry
YOU ARE READING
Tododeku Villain Deku fanfic
FanfictionHát én akartam elkezdeni úgyhogy vágjunk bele Ez a második sztorim és fogalmazunk úgy hogy az első kín és szenvedés, tényleg inkább én döntöttem úgyhogy feladom mert rémes lett Ez egy Tododeku sztori és szerintem a cím mindent elárul úgyhogy vágjunk...