Günlerden pazartesi;
Sabah zilimin çalmasıyla uyandım saat 7 civarıydı kalkmak istememiştim ama o okula gitmek zorundaydım...Yatağımdan kalktım ve lavaboya yönelerek yüzümü yıkadım ve ardından kıyafetlerimi giyip annemin bana hazırladığı nefis tostu yemeye başladım içimde birden fazla soru olmasına rağmen o okula gidiyordum ve daha fazla doluyordum. Neyse saatim gelmişti ve evden çıkarak okula doğru yöneldim içimde biraz olsun mutluluk vard- taki o insanları görene kadar o İNSANLARDAN NEFRET EDİYORDUM YÜZLERİNİ GÖRDÜKÇE İÇIMDEKİ O NEFRET DAHA FAZLA BÜYÜYORDU AH! sakin olmalısın nisa sakin olmalısın...sınıfa doğru yöneldim yerime oturdum ilk ders matematikti her zaman ki gibi. Ders zili çalmıştı ama hoca hala ortalıkta yoktu çok tuhaftı acaba nerdelerdi??....
Neden bu kadar sabırsızım ben.... Oof dayanamıyorum aşağı ineceğim artık diyerekten merdivenlerden aşağı doğru iniyordum ki arkadan bana iğrenç bir tonla biri sesleni verdi kim olduğuna bakmak için arkamı dönüyordumki zil çaldı bende umursamayıp aşağı doğru iniyordum. Ve evet Hala hoca ortalıkta yoktu.. Çok garip nerede bu hoca diyerek mırıldanıyordum. Diğer derste o hocayaydı ama gelmeyeceğini bildiğim için derse girmedim ve dışarı çıkmayı düşündüm ama dışarısı çok soğuktu Ah! Umarım montumu almışımdır diyip yukarı çıktım ki birden gözümün önünden büyük siyah bişi geçiverdi NE NE?? ODA NE?!!?
.........
Onun ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu....Oraya gitmeye korkuyordum ama bir şekilde gitmem gerekiyordu Onun ne olduğunu öğrenmem gerekti.. Huhh! Ve evet oraya doğru gidiyordum ve gitdiğim yerde bir oda vardı. AH NOLUYOR NEDEN??...
Kapının kapısı yarımdı. oraya yaklalaşmıştım ve kapının o iğrenç gıcırtı sesini çıkartacağını bildiğim halde o kapıyı açmak zorundaydım ve kolum kapının koluna tam uzanıcakken-
Arkadaşım BEYZA: KANKAA SANA NE GÖSTERİCEM GEL BURAYA!!Ah... Sen Birazdaha bekleyebilirsin,
Diyerekten arkadaşımın seslendiği tarafa doğru yöneldim bana o Harika şiirlerinden birini gösterdi VE EVET yine HARİKAYDI!! Bu kadar yetenekli olabilsem keşke diye mırıldandım. Öğle arası gelmişti arkadaşımla vedalaşarak eve doğru koyuldum.
Ah hala kafamda o soruu vardı! o şey neydi??... eve gelmiştim annem yine o meşhur makarnayı yapmıştı onun tadına doyum olmuyordu AH TANRIM!! Bu mükemmell!!
Yedikten sonra ve evet yine o şeyin ne olduğu ile ilgili yine düşünmeye başlamıştım A evet annemin dikkatini çektim derken annem sormuştu bende desemmi diye çok kararsız kalmıştım. ama demem gerekti belki bana bu konuda yardımcı olabilirdi. Anneme, anne bugün dışarı çıkacakken montumu almayı unutmuştum merdivenlerden yukarı çıkacakttım ki birden önümde siyah bir şey belirdi diyecekken-Annem: AHHAHA Kızım sen yine o korku filmlerini izlemişsin gerçekten bu aralar izlememelisin.
Anne ben ciddiyim ayrıca bugün matematik hocamız da yoktu diğer hocalarıda görmedim derslerimiz boş geçtiAnnem: Kızım hemen böle düşünme belki toplantı vardır o yüzden girmemişlerdir diyerek beni mutlu etmeye çalışıyordu.Peki Annecim diyerek, Evden çıktım. Ama bu o şey her neyse peşini bırakmayacağım- derken telefon çaldı. Bu arkadaşım beyza olmalıydı acaba ne diyordu diyip telefonu açtım.
Beyza: KANKAAAAA-
ben: BEYZA BIRAZ SAKİN OLURMUSUN!!!
Beyza: ah kanka kusura bakma ama bunu sana demem gerekiyor!.
Ben: O nedir?
Beyza: konum attığım yere gel bekliyorum.Ah bu kız gene ne yapıyor başımıı belaya sokmazsa iyi....
......
ah bu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulun gizemleri~
Mystery / ThrillerBu gizemli ve her bölümü ayrı bi aksiyonla dolu olan hikayemi umarım beğenirsiniz