Pazartesi 7:00 da mesajlar kısmından biri yazmıştı kim olduğunu örenmek için mesaj kutumu açtığımda yazan kişinin ismi yoktu. İlginç? Ne yazdığına bakdığımda şok oldum
Mesajda şu yazıyodu:Her ne kadar çabalasanda aradığın şeyi bulamıyıcaksın!.
NE NE-. Şok olmuştum bu mesajın bile neyin hakkında olduğunu bilmiyordum. AMA AMA DUR BİR DAKİKA NE?!? Şu siyah şeyimi kastediyor ve bunu öğrenmek istediğimi nerden biliyor!??
.....Bu mesajı bir kenara bırakıp elimi yüzümü yıkamaya gittim üstümü giydim saçlalarımı taradım ve kahvaltımı edip okula doğru yol almıştım. O mesajın hala kimin attığından bir fikrim yoktu o ormana sadece arkadaşımla birlikte ve bi kaç çocu- BİR dakika yoksa o mesajı yazan onlarmıydı??
Ah saçmalama nisa! Sana neden böle birşey yazsınlarki gerçekten saçma olurdu. Okula varmıştım ders zili çalmıştı hoca sınıfa geldi ders anlatıyırdu ama ben dikkatimi veremiyordum kafam çok karışık ne yayacağımı bilemiyorum oofff....
......*KAPI ÇALAR*
NE NE ELA SONUNDA GELMİŞTİ!!!Kim diye sorarsanız en yakın arkadaşım uzun zamandır gelmemişti sıkıntısı vardı ama ne olduğunu bilmiyordum.
Çok tuhaftı bana selam bile vermeden sıraya oturmuştu ve oda ne?? Gözleri yanakları çökmüş ve mosmor olmuştu...
Bu kıza ne oldu neden böyle oldu???Onla konuşmak istiyordum ama ders hala bitmemişti
...
Evet zil çalmıştı ona seslendiğimde sesini çıkarmamıştı,Tanrım bu kıza ne oldu böyle???*DIT DIT*
1 yeni mesaj*Baktığımda tanıyamadım ama ismine bakınca hatırladım bu oğuzdu!
Mesaja baktığımda: saat 5 gibi tekrar oraya gidelim arkadaşınıda al gel!!
Uh bunu beyzaya söylemem gerekiyordu ama elayada ne olduğunu örenmem gerekiyordu, TANRIM NEDEN BÖYLE OLUYO NEDEN HERŞEY ÜST ÜSTE GELİYO???
Uh,sanırım Çok bağırmıştım herkes bana bakıyordu..
....
Her neyse beyzaya gidip söylemeliyim ve o yere tekrar gitmeliyiz.Çok bunalmıştım ve dışarı çıktığımda ortalık sislerle kaplıydı. Ne bu sislerde ne böyle?
Etrafa bakındığımda hiçbirşey gözükmüyordu zil çalmıştı eve gitmem gerekiyordu ama bu sisler bana izin vermemişti.. Biraz bekleyim belki geçer diyerekten sınıfa çıktım: herkez çoktan gitmiş tanrım nasıl ben şimdi burda nasıl yanlız başıma kalacağım??!!Stres yapmadan derin nefes alıp verip sakinleşince sıraya geçtim ve güzel bir şarkı bu sisli havada tek başıma oturmuşdum ve bana eşlik etti~
Şarkı dinlemeye bayılıyordum sanki hayatımı bu şarkılar anlatıyor sığındığım tek şey şarkılar diyerek müziğin eşliğinde o sessiz olan sınıfta oturuyordum Evet o güzel Şarkının en güzel nakaratı gelmişti tamda onu söylüyordum ki
*PATT*
O sesde neyin nesi??
Hemen kulaklığımı Çıkarıp aşşağı doğru indeceğim sırada: NE NEDEN HAREKET EDEMİYORUM NELER OLUYOR???Ne kadar çaba sarf etsemde hareket edemiyordum ve birden sisler okulun camlarından içeri girdi: NE OLUYOR VE HAREKET'DE EDEMİYORUM LÜTFEN YARDIM EDİN DİYE BAĞIRIYORDUM AMA KİMSE YOKTU....
Gözlerim kararmaya başlamıştı vücudum hafifledi bir anda gözlerim kapanmaya başladı ve yere düştüm!...
.....boğuk bir şekilde gelen sesler vardı gözlerimi açmaya çalıştığımda yakın arkadaşım beyza doktorla konuşuyordu ve gözlerimi açtığımda arkadaşım doktora: DOKTOR BEY KANKAM GÖZLERİNİ AÇTI, diye bir çığlık attı
Doktor bu durumdan hiç memnun olmamıştı ve: beyza hanım birazdaha kısık sesle konuşun hastamızı rahatsız etmeyelim demişti. Arkadaşımın bozulmuş yüz ifadesi beni saçma bir şekilde güldürdü HAHHAHAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulun gizemleri~
Mystery / ThrillerBu gizemli ve her bölümü ayrı bi aksiyonla dolu olan hikayemi umarım beğenirsiniz